“En hyggelig opplevelse.”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 6. august 2020

Vi var fire personer som spiste burger her i juli. Alle var veldig fornøyd, også med vinanbefalingene. Jeg spiste falafel-burger. Den var kjempegod, og kan anbefales også om du spiser kjøtt. Servicen var også upåklagelig.

Takk, Vondogvanskelig

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Deilig tapas og nydelig biff. Det virker også som de har økt porsjonen litt fra tidligere besøk. Veldig gode grønnsaker og saus! Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Janethimberg
Anmeldt 1. august 2020

Fantastiske sted med god service og mat.. ikke minst betjeningen. Kommer gjerne igjen. Kommer til å anbefale dere til andre. Dere er fantastiske

Dato for besøk: august 2020
Takk, mariamU4124IX
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og lekkert sted. Glutenfrie og vegetar alternativer. Masse spennende på menyen. Flinke og profesjonelle ansatte.

Takk, gurot682
Anmeldt 29. juli 2020

Anbefales! Også glutenfritt.
Vi var sju personer, fire med cøliaki, en laktoseintolerante og to vegetarianere. Vi fikk servert to store fjøler med ulike retter som var tilpasset oss alle! Maten var raskt på plass og smakte himmelsk!
Flotte lokaler og åpent til kjøkkenet.
Hyggelig og blid betjening.
Gode smittevernsrutiner.
Lett å finne og gode parkeringsmuligheter.

Takk, torilt449

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!