“En herlig jentekveld!”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 45 Restauranter i Larvik
Anmeldt 4. september 2020

Her ble det servert deilig mat, i gode porsjoner, som var anrettet med finesse! Stedet har også super kundeservice!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Ann-Kristin80

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk!!! Vi var en gjeng på 8 jenter som feira bursdag og Kjetil selv var sååååå hyggelig med oss! Super mat og service og hyggelig stemning! Jaggu fikk vi vin på huset også... men det var nok fordi vi var så fjonge topp kveld! Anbefales! Ps. Fiskesuppa og pizza gir vi terningkast 6! Takk for oss

Dato for besøk: september 2020
Takk, karolinemgollub
Anmeldt 6. august 2020

Vi var fire personer som spiste burger her i juli. Alle var veldig fornøyd, også med vinanbefalingene. Jeg spiste falafel-burger. Den var kjempegod, og kan anbefales også om du spiser kjøtt. Servicen var også upåklagelig.

Takk, Vondogvanskelig
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Deilig tapas og nydelig biff. Det virker også som de har økt porsjonen litt fra tidligere besøk. Veldig gode grønnsaker og saus! Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Janethimberg
Anmeldt 1. august 2020

Fantastiske sted med god service og mat.. ikke minst betjeningen. Kommer gjerne igjen. Kommer til å anbefale dere til andre. Dere er fantastiske

Dato for besøk: august 2020
Takk, mariamU4124IX

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!