“God mat - middels service”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Larvik
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig servitør. Stort minus med en altfor høy og anmasende ensformig musikk. Når vi forsøkte å påpeke det ble min kone latterliggjort. Useriøst!

Takk, Jan Erik B

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og en service som man sjeldent finner i Norge. Anbefales på det sterkeste. Bon apetitt❤️

Takk, christianrC8772GY
Anmeldt 3. oktober 2020

Vi fikk servert nydelig mat og drikke. Servicen var god. Blide og imøtekommende ansatte som tar vare på gjestene sine.

Takk, mtyr
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Meget god mat. Flott service og oppfølging! Enkelt å reservere bord. Rask levering av både mat og drikke. Anbefales!

Takk, Odyssey45909995149
Anmeldt 3. oktober 2020

Ypperlig service både før, under og etter måltidet. Jeg bestilte den baconsnurrede indrefileten og var veldig fornøyd med måltidet.

Takk, philipaD8026LI

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!