“Oppmerksom servitør”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Flott matopplevelse på Bedehuset.
Servitøren var veldig hyggelig og oppmerksom, og vi følte oss verdsatt som kunder. Startet med en supergod Mojito, og deretter spiste vi begge pizza, og ble veldig fornøyd. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, terjerav

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig matopplevelse! Blåskjella, biffen og sjokoladefondanten var heilt perfekte. Nam!
God atmosfære og topp service.

1  Takk, Snabelsaker
Anmeldt 29. juni 2021

Bedehuset MÅ alle dra til. Det har alt! Veldig god mat, hyggelig atmosfære og hyggelige kelnere. Hvis det fantes 6 prikker, så hadde de fått det! Det er så hærlig å få oppleve.

Takk, V1795KZevag
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig service og fantastisk mat! Anbefales for det sterkeste. Fantastisk utsikt og nydelig atmosfæren

Takk, 148malins
Anmeldt 28. juni 2021

Nydelig mat og fabelaktig service, hit kommer vi gjerne igjen. Vi bestilte spareribs og den kunne ikke vært bedre, kjøttet falt av benet og smakte helt fabelaktig. Til dessert delte vi en sjokoladefondant og denne var også nydelig. Den var riktignok litt for mye stekt, men det gjorde ingenting så vi valgt å ikke nevne noe om dette. Smittevern var også godt ivaretatt og det er god plass mellom bordene.

Takk, 803siljel

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!