“Lunsj”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 19. juli 2021

Svært God mat og service. En hyggelig opplevelse. Anbefales.
Blåskjell og burger ble prøvd. Rikelig med mat og gode smaker.

Takk, HegeS362

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kveld i magisk sommervær!
Hadde reservert bord på forhånd før vår weekend i Larvik.
Været var fantastisk og vi ble først skuffet da bordet vårt var inne denne sommerdagen.
Servitørene gjorde alt de kunne for å finne et bord til oss ute i finværet og vi rakk kun en drink inne før de hadde gjort klart nytt bord ute i sola.
Fantastisk service hele kvelden og god mat og drikke.
Servitørene hadde stor kunnskap om maten og vin, og vi fikk mange gode anbefalinger.
Bedehuset leverer på høyt nivå på alle punkter!
ANBEFALES!

Takk, asamstad
Anmeldt 17. juli 2021

Nydelig mat, med gode smaker. Oppmerksomme og interessert betjening. Raske til å imøtekomme dine behov. Tøft interiør.

Takk, 716wenchep
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Unikt sted med fantastisk god mat. For en service og for et sted. For en kveld og for en service. Må oppleves og anbefales !!

Takk, RoesslandL
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Her var det kjempeservice. Litt problemer med ene retten, men det ble så proft håndtert at det kun ble en positiv greie. Maten var topp, stedet topp og servicen topp. Kan ikke forvente mer.

Takk, RosslandR

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!