“Eksepsjonelt”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 21. juli 2021

Bedehuset er grunn god nok alene til å legge turen til Larvik. To år på rad har jeg vært her, og hver gang fått eksepsjonelt god mat og service. Det pleier å være en umulighet å få god vegetarmat utenfor de større byene, men i fjor spurte jeg pent om å få tapastallerkenen uten kjøtt, og kjøkkenet disket opp med det bredeste utvalget av alt de hadde å by på på kjøkkenet, og er til dagen i dag det beste måltider jeg har fått som vegetarianer. Dette var grunnen til at jeg kom tilbake i år, og de leverte på nytt i høy kvalitet. Morsomt å se hvordan kjøkkenet velger å omfavne at de får utfolde seg kreativt heller enn å bli bitre for å måtte gå utenfor menyen. De mestrer også kjøtt svært godt i følge mine venner som begge årene har vært svært fornøyde med både indrefilet, burgere og annet.

Servitørene er blide, uformelle og slår gjerne av en prat og en spøk.

Eneste jeg vil advare mot er å planlegge å ta viktige samtaler der. For alt du kommer til å ønske å snakke om er maten og hvor god den er.

Bestill bord på forhånd, så får du/dere sitte ute på verandaen når det er fint vær!

Takk, HappytravelerOslo

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Ok priser. Veldig God service og hyggelig betjening kommer gjerne igjen. En annen gang.

Takk, torerikpihl
Anmeldt 19. juli 2021

Svært God mat og service. En hyggelig opplevelse. Anbefales.
Blåskjell og burger ble prøvd. Rikelig med mat og gode smaker.

Takk, HegeS362
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kveld i magisk sommervær!
Hadde reservert bord på forhånd før vår weekend i Larvik.
Været var fantastisk og vi ble først skuffet da bordet vårt var inne denne sommerdagen.
Servitørene gjorde alt de kunne for å finne et bord til oss ute i finværet og vi rakk kun en drink inne før de hadde gjort klart nytt bord ute i sola.
Fantastisk service hele kvelden og god mat og drikke.
Servitørene hadde stor kunnskap om maten og vin, og vi fikk mange gode anbefalinger.
Bedehuset leverer på høyt nivå på alle punkter!
ANBEFALES!

Takk, asamstad
Anmeldt 17. juli 2021

Nydelig mat, med gode smaker. Oppmerksomme og interessert betjening. Raske til å imøtekomme dine behov. Tøft interiør.

Takk, 716wenchep

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!