“Bedehuset - for de som har bestilt en måned i forveien”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på ferie og vi troppet opp i vår uvitenhet uten å ha bestilt bord. For en tabbe. Det er helt i orden at det er fullt, men er det nødvendig å latterliggjøre oss? Her var det bestilt for en måned frem i tid, så det å møte opp her uten bordbestilling var åpenbart latterlig. Ikke et vennlig "beklager", eller "jeg kan anbefale", eller "håper vi kan ønske dere velkommen en annen gang".

Maten og atmosfæren er sikkert bra den, men om vi ikke slapp inn i det aller helligste i bedehuset denne gang, så skal de også å slippe å be oss inn en annen gang også. Amen.

1  Takk, KetilHveding

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha lest at de tronet på toppen på Tripadvisor måtte vi prøve ut stedet vi også når vi først er i området på ferie.
Jeg er kresen, og det å dra på restaurant er ofte et herk da jeg skal ha uten ditt og datt.
Her hadde de Club Sandwich på menyen, så gikk for den.
Kyllingen var KNUSKTØRR!!
Servitørene var ufokuserte og ikke spesielt blide.
Syns det var dårlig tilrettelagt med smittevern.

Takk, viviannyq
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Lørdagskveld i fellesferien. Fantastisk stemning. Nydelig mat og oppmerksomme servitører. Restauranten var fullsatt men vi manglet aldri noe. Barna storkoste seg.

Takk, Compass16055424881
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi kommer fra Ålesund med venner fra Tromsø, Alt vi spiste var helt utrolig bra. Seevicen var også helt fantastisk

Takk, byggemann
Anmeldt 22. juli 2021

Beste restaurantbesøk på år og dag. Bor i Tromsø, men aldri smakt maken til blåskjell som på dette stedet! Fiskesuppa var også fantastisk. Barna ønsker hamburger, og de elsket den! Kokken tok high-five med ungene og de viser genuin interesse for sine gjester. Anbefales på det varmeste!!

1  Takk, 204gunhildg

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!