“Nydelig mat”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 5. august 2021

Vi bestemte oss for å ta en middag her i forbindelse med et opphold på Farris bad, og det er vi lykkelige for. Forretten var helt fantastisk, og burgerne til hovedrett var så gode at mannen min gjentatte ganger sa «dette er den beste burgeren jeg har spist.» Utrolig god service og hyggelig betjening. Hit skal vi tilbake!

Takk, inaa511

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste kamskjell og ørret.
Veldig veldig bra! Fine lokaler og hyggelig betjening. Kommer nok hit igjen for middag.

Takk, jajen2
Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde fått anbefalt Bedehuset, og hadde lyst å prøve denne spesielle restauranten sentralt i Larvik. Av den hyggelige og svært serviceinnstilte betjeningen fikk anbefalt den langtidsstekte indrefileten, surret i bacon, og med tilbehør som var utsøkt og smakfullt! Kjøttet var mørt og saftig, og svarte 110% til forventningene! For å toppe opplevelsen, ville vi ha en dessert, og fikk anbefalt sjokoladefondanten med vanlijeis. WOW! Den lune fondanten var ubeskrivelig god, og hele opplevelsen går inn i minnebøkene! Vi kommer gjerne igjen, og anbefaler på det varmeste!

1  Takk, ottars2014
Anmeldt 27. juli 2021

For en nydelig opplevelse, fra og starte med dagens retter som ble ambefalt, som vi gikk for. Til og oppleve noe av det beste retene vi har hatt på lenge. Å til og avslute kome bartenderen og ambefalte noen av de beste drinkene som vi har hat. Kan ambefalle dette til alle.
:-) :-)

Takk, dice92
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på ferie og vi troppet opp i vår uvitenhet uten å ha bestilt bord. For en tabbe. Det er helt i orden at det er fullt, men er det nødvendig å latterliggjøre oss? Her var det bestilt for en måned frem i tid, så det å møte opp her uten bordbestilling var åpenbart latterlig. Ikke et vennlig "beklager", eller "jeg kan anbefale", eller "håper vi kan ønske dere velkommen en annen gang".

Maten og atmosfæren er sikkert bra den, men om vi ikke slapp inn i det aller helligste i bedehuset denne gang, så skal de også å slippe å be oss inn en annen gang også. Amen.

1  Takk, KetilHveding

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!