“Flott sted og mat”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 16. august 2021

Trivelig lokale i Bedhuset. Da har jeg tatt min øl både i bedehus og kirke(Scottland).Kjempegod mat og dessert. Trivelig serveringspersonalet.

Takk, steinar s

Anmeldt 11. august 2021

Flott beliggenhet, hyggelig betjening, veldig god dessert: Pavlova, kommer gjerne tilbake. Spiste også Blåskjell, godt!

Takk, OsloTravellady
Anmeldt 5. august 2021

Vi bestemte oss for å ta en middag her i forbindelse med et opphold på Farris bad, og det er vi lykkelige for. Forretten var helt fantastisk, og burgerne til hovedrett var så gode at mannen min gjentatte ganger sa «dette er den beste burgeren jeg har spist.» Utrolig god service og hyggelig betjening. Hit skal vi tilbake!

Takk, inaa511
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste kamskjell og ørret.
Veldig veldig bra! Fine lokaler og hyggelig betjening. Kommer nok hit igjen for middag.

Takk, jajen2
Anmeldt 29. juli 2021

Vi hadde fått anbefalt Bedehuset, og hadde lyst å prøve denne spesielle restauranten sentralt i Larvik. Av den hyggelige og svært serviceinnstilte betjeningen fikk anbefalt den langtidsstekte indrefileten, surret i bacon, og med tilbehør som var utsøkt og smakfullt! Kjøttet var mørt og saftig, og svarte 110% til forventningene! For å toppe opplevelsen, ville vi ha en dessert, og fikk anbefalt sjokoladefondanten med vanlijeis. WOW! Den lune fondanten var ubeskrivelig god, og hele opplevelsen går inn i minnebøkene! Vi kommer gjerne igjen, og anbefaler på det varmeste!

1  Takk, ottars2014

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!