“Fantastisk mat og betjening”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 49 Restauranter i Larvik
Anmeldt 4. september 2021

Så langt det beste måltidet vi har spist på restaurant i Norge. Fantastisk godt balansert på smak, passe størrelse på porsjonene. Betjeningen var hyggelige og profesjonelle.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 74h_kons

Anmeldt 4. september 2021

En helaften jeg ikke kommer til å glemme. Lokalet med sin historie er flott, servicen var fantastisk og maten er noe av det beste jeg har spist. Vi hadde shareing meny både til forrett, middag og dessert og det anbefales på det varmeste. Er du i Larvik, så må du innom her!

Dato for besøk: september 2021
Takk, randik544
Anmeldt 26. august 2021

Nydelig mat! Fantastisk kamskjell til forett og deilige burgere, nydelig kveite og dorade servert av en utrolig oppmerksom og serviceminde servitør. Det ble en flott start på en torsdag ettermiddag! Vi kommer garantert tilbake og anbefaler et besøk hit.

Takk, chabirk74
Anmeldt 16. august 2021

Trivelig lokale i Bedhuset. Da har jeg tatt min øl både i bedehus og kirke(Scottland).Kjempegod mat og dessert. Trivelig serveringspersonalet.

Takk, steinar s
Anmeldt 11. august 2021

Flott beliggenhet, hyggelig betjening, veldig god dessert: Pavlova, kommer gjerne tilbake. Spiste også Blåskjell, godt!

Takk, OsloTravellady

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!