“Bedehuset i Larvik”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 49 Restauranter i Larvik
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, vin og service i stilige bedehuslokaler!
Lurt å bestille bord på forhånd da det er ett veldig populært sted.

Takk, Siri B

Anmeldt 7. september 2021

Etter en tur på farris bad tok vi turen til bedehuset! (Farris bad sine restaurant reviews var dessverre såpass negative at vi ikke ville ødelegge en middag opplevelse i ferien vår).
De hadde fått såpass gode reviews at vi følte at dette må vi faktisk prøve. Det var Fantastisk god mat, fin lokasjon og god service. Vi var der på mandag så det var ikke veldig mye folk men nok til en god stemning! (Verdt å nevne at vi kom to timer før stengetid).
Vi bestilte biff og indrefilet med baktpotet.
Prisene er litt stive men porsjonene er veldig store og det var absolutt verdt det. Anbefales på det sterkeste. Her kommer vi tilbake om vi er i Larvik!

1  Takk, Aina R
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Beste middag på veldig lenge❣️
En god bit kveite hvilte på en seng av deilig,»gammeldags» potetstappe, grønne grønnsaker i sesong og jeg fant til og med plommer! Hvem trodde det passet sammen? Det var SÅ godt at jeg måtte spise sakte for å kjenne etter!
Oppmerksom og flink servitør
Delte også dessert med andre, Pavlova og pasjonsfruktfromasj+sort kaffe☕️

Takk, Pioneer08693919945
Anmeldt 4. september 2021

Så langt det beste måltidet vi har spist på restaurant i Norge. Fantastisk godt balansert på smak, passe størrelse på porsjonene. Betjeningen var hyggelige og profesjonelle.

Takk, 74h_kons
Anmeldt 4. september 2021

En helaften jeg ikke kommer til å glemme. Lokalet med sin historie er flott, servicen var fantastisk og maten er noe av det beste jeg har spist. Vi hadde shareing meny både til forrett, middag og dessert og det anbefales på det varmeste. Er du i Larvik, så må du innom her!

Takk, randik544

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!