“Legg til turen til Larvik for å oppleve Bedehuset”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 51 Restauranter i Larvik
Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, kreativt komponert og presentert. Super-hyggelig service, og et utrolig stilig og behagelig lokale. Verdt en omvei.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, j0hanfredrikh

Anmeldt 1. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk restaurant!!! Nydelig mat, super betjening, vakkert lokale og god atmosfære. Vi anbefaler stedet på det sterkeste og kommer garantert tilbake til restauranten neste gang vi er i Larvik :)

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, hannajosefine123
Anmeldt 19. september 2021

Vi hadde et Fantastisk besøk her lørdag. Vi valgte 3retters middag med vinpakke. Servitørene vi hadde var mer en behjelpelige med å skreddersy menyen til våre ønsker. Vi hadde en kjempe hyggelig servitør fra Polen og en bartender/servitør som virkelig gjorde opplevelsen vår magisk. Forretten var en nydelig mexicansk suppe, den beste jeg har smakt. Både mat og drikke var helt nydelig og atmosfæren topp. Verdt turen hit:-):-)

Takk, Idasween93
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, vin og service i stilige bedehuslokaler!
Lurt å bestille bord på forhånd da det er ett veldig populært sted.

Takk, Siri B
Anmeldt 7. september 2021

Etter en tur på farris bad tok vi turen til bedehuset! (Farris bad sine restaurant reviews var dessverre såpass negative at vi ikke ville ødelegge en middag opplevelse i ferien vår).
De hadde fått såpass gode reviews at vi følte at dette må vi faktisk prøve. Det var Fantastisk god mat, fin lokasjon og god service. Vi var der på mandag så det var ikke veldig mye folk men nok til en god stemning! (Verdt å nevne at vi kom to timer før stengetid).
Vi bestilte biff og indrefilet med baktpotet.
Prisene er litt stive men porsjonene er veldig store og det var absolutt verdt det. Anbefales på det sterkeste. Her kommer vi tilbake om vi er i Larvik!

1  Takk, Aina R

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!