“Kvalitet hele veien !”

Bedehuset
Vurdert som nr. 2 av 59 Restauranter i Larvik
Prisklasse: kr 129 - kr 298
Anmeldt 17. mai 2023

Jeg og min man har spist 17 mai middag her i dag, og var meget fornøyd med maten. Ofte er en 17. mai meny en skuffelse, men ikke her. Vår indrefilet var perfekt stekt, tilbehøret var fresht, sausen som den skal være. Måltidet ble avsluttet med en av de mest fargerike og festlig dekonstruerte Pavlovaer jeg noen gang har sett :-) Dagens måltid holdt den samme gode kvaliteten vi har opplevd hos Bedehuset hver sommer i 3 år nå. Uansett hva man bestiller fra menyen er kvaliteten, smaken og sammensetningen på maten like bra. Og Bedehuset skal ha skryt for å holde den gode tråden år etter år. Personalet er blid og tilgjengelig, tar seg tid til en hyggelig matprat, og skaper en atmosfære man bare føler seg vel med.Jeg har spist på mange high end restauranter rundt omkring i Europa, og kan trygt si at Bedehuset kan konkurrere med de fleste av dem. Så om du befinner deg i Vestfold vil jeg anbefale deg å dra hit for å spise, uten tvil.

Takk, karin tanja d

Anmeldt 12. mai 2023 via mobile enheter

Fantastisk mat! Helt spesiell atmosfære, takket være folkene både på kjøkkenet og ved bordene! Glutenfri servilitet topp; helt nydelig hjemmebakt brød til aiolien❤️

Takk, Hilde F
Anmeldt 5. mai 2023

Dette er plassen i Larvik for vegansk middag! Kokken tok det som en utfordring og la sin sjel i å lage en vegansk matopplevelse. Vi bare; «WOW!» Mettende, fantastisk presentasjon og herlige smaker.

Takk, Hedda N
Anmeldt 31. mars 2023 via mobile enheter

Fantastisk mat og vinpakke. Takk til Kjetil Bruseth for service med stor faglig kompetanse😀😀👍👍. Dette er verdt et besøk innom Larvik.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, Getaway10143847902
Anmeldt 29. mars 2023

Vi stupte inn i dette blindt og ba kokken lage noe godt til oss. Fikk en fanatisk 5 retters og kommer garantert tilbake. Veldig god og hyggelig service også. Knallbra !

Dato for besøk: mars 2023
Takk, Andy20k

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!