“Badeodden”
Anmeldelse av Seilerhytta Kro

Seilerhytta Kro
Vurdert som nr. 17 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 20. juli 2021

Offentlig godkjent badeplass, fint å legge til med båt. Stupeplass, tilgang fra fastland eller båt, ypperlig sted i skjønne omgivelser.

Takk, 718runart

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Først måtte vi sitte over 15 minutter før vi i det hele tatt fikk bestilt. Det tok etter det over en time å få maten. Håpløst!

Takk, 777mortend
Anmeldt 1. juli 2021

Opplever at Coronaregler følges meget bra, ser det gjøres gode grep også BAK disken.
Maten fortsatt fant-fantastisk. Nesten for store porsjoner, især hvis man tar det som lunsj. Litt dårlig og ikke forutsigbart vinutvalg - savner en crispy Riesling, ikke nødvendigvis så dyr - gjerne fra kartong - Markus Molitor, Geil, Leitz el.l. Ikke alle er glad i Chardonnay & Co. Fått godt øl - sikkert etter påtrykk fra kunder. Skiftet fra ett av de minst festlige til supre Aass ifjor - en højdare!

Takk, Erik M
Anmeldt 26. mai 2021

Sjekket hjemmesiden hvor det sto at de var åpne fra 13 til 22 i dag og dro fra Sandefjord. Forsøkte å ringe på forhånd men telefonen var opptatt så efter 3 ganger tok vi det som bekreftelse på at de var åpne. Vel fremme så ser vi det er mørkt. På døren står det at de er åpne fra 13 til 22. Stengt! Her var det ikke en sjel. Så her må noen ta grep og oppdatere hjemmesiden. Stengt når solen ikke skinner?

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, GerT628
Anmeldt 22. august 2020

Ingen beskyttelse for den som tok bestillinger, betjente kassen, tappet øl og skjenket vin. Alkoholserveringen var ikke på bordene, man måtte hente selv. En servitør sa vi kunne ta bestikk selv, en annen sa at det kun var personalet som skulle berøre bestikket. Pepperkvernen på bordet ble ikke vasket mellom gjestene. Ble ketchup-flaskene vasket? Hva med maten? Nok en gang var halve menyen strøket en tidlig søndag kveld, men det vi spiste var godt og porsjonene var store, både piccado og hamburgeren. Begge kom med ovnsstekte poteter, som var voldsomt overdrysset med dill. Jeg hadde bestilt pommes frites i stedet, men det bli ikke oppfattet. Stedet er idyllisk, maten som faktisk finnes smaker bra, men her er det forbedringspotensiale.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Tor W

Reisende som så på Seilerhytta Kro, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Seilerhytta Kro? Del dine erfaringer!