“Nydelig mat”
Anmeldelse av Seilerhytta Kro

Seilerhytta Kro
Vurdert som nr. 17 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 27. august 2021

Denne restauranten har mat som gleder ganen. Rustikt og enkelt interiør. Fantastiskt personell. Noe ventetid må påregnes i høysesong, men da er det bare å nyte utsikten. Maten kan også nytes på benkene utenfor i koselige maritime omgivelser.
Bon apetit

Takk, permorteng2021

Anmeldt 20. juli 2021

Offentlig godkjent badeplass, fint å legge til med båt. Stupeplass, tilgang fra fastland eller båt, ypperlig sted i skjønne omgivelser.

Takk, 718runart
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Først måtte vi sitte over 15 minutter før vi i det hele tatt fikk bestilt. Det tok etter det over en time å få maten. Håpløst!

Takk, 777mortend
Anmeldt 1. juli 2021

Opplever at Coronaregler følges meget bra, ser det gjøres gode grep også BAK disken.
Maten fortsatt fant-fantastisk. Nesten for store porsjoner, især hvis man tar det som lunsj. Litt dårlig og ikke forutsigbart vinutvalg - savner en crispy Riesling, ikke nødvendigvis så dyr - gjerne fra kartong - Markus Molitor, Geil, Leitz el.l. Ikke alle er glad i Chardonnay & Co. Fått godt øl - sikkert etter påtrykk fra kunder. Skiftet fra ett av de minst festlige til supre Aass ifjor - en højdare!

Takk, Erik M
Anmeldt 26. mai 2021

Sjekket hjemmesiden hvor det sto at de var åpne fra 13 til 22 i dag og dro fra Sandefjord. Forsøkte å ringe på forhånd men telefonen var opptatt så efter 3 ganger tok vi det som bekreftelse på at de var åpne. Vel fremme så ser vi det er mørkt. På døren står det at de er åpne fra 13 til 22. Stengt! Her var det ikke en sjel. Så her må noen ta grep og oppdatere hjemmesiden. Stengt når solen ikke skinner?

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, GerT628

Reisende som så på Seilerhytta Kro, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Seilerhytta Kro? Del dine erfaringer!