“Velg heller en annen Pub”
Anmeldelse av Larvik Mikrobryggeri As

Larvik Mikrobryggeri As
Vurdert som nr. 22 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service! Klønete og sur betjening!
100 kr per 30 min for å bruke shuffleboard. Servitør står med stoppeklokke for å begrense bruk når puben er nesten tom for andre kunder og det ikke er kø for å slippe til. Velg heller et annet sted!

Takk, Fredrik G

Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var på kjærstetur på Farris Bad og ville ut i Larvik å smake lokal øl.

For det første smaker ølen fortreffelig! For det andre er betjeningen utmerket! Vi var så "heldige" å besøke stedet på en fotballkveld hvor ingen av oss er spesielt interessert, men klientellet var underholdning nok og verten kom til oss med ørepropper og vittige kommentarer.

Er du i Larvik og vil smake god øl og oppleve god stemning - besøk Larvik Mikrobryggeri.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, annhbjerke
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Dette stedet er ujålete og autentisk! Spennende utvalgt av egenprodusert øl, og enkel god mat hvis ønskelig. Vi bestilte en smaksplanke, med 6 ulike slag, som innehaveren beskrev i detalj for oss hvordan ble produsert og hvordan smakene skilte seg fra hverandre. Bestilte også en burger som var saftig og god. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Navigate63138
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

En din plass - med god atmosfære. Hjemme brygget øl - bestilte en brett med smakene de hadde inne. Og vi var godt fornøyde. Tok altfor lang tid å få servering -
Selv med veldig få gjester. Maten trekker og ned endel. Opp armet frossen mat virket d som. Men du går her for å smake øl - ikke spise.

Dato for besøk: september 2019
Takk, urgent78
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Stille og rolig plass nå på sommeren
Spiste utsøkt mat , øl med masse smak
Tyske pølser med tilbehør som smakte fantastisk gode øl vil spesielt fremheve egen pils på fat og Stout Premium som var som den beste dessert

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 2arildh

Reisende som så på Larvik Mikrobryggeri As, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Larvik Mikrobryggeri As? Del dine erfaringer!