“God mat ”

New Ambassadør indisk restaurant - Larvik
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Helt nyyyydelig indisk mat :)koselig sted vennlig servitører og godt anbefalt øl til maten ;)vi kommer selvfølgelig tilbake :)

2  Takk, wegar_2015

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å ta en søndagsmiddag her etter en deilig spasertur i Bøkeskogen. Alle bestilte forskjellige retter og det smakte fortreffelig. Jeg bestilte medium saus og den var mer enn sterk nok for en norsk gane. Anbefaler dette stedet.

Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Helt ok Indisk restaurant.

Fint lokale samt god mat, men kundeservicen kan det gjøres noe med her.

Betjeningen her er lite pratsom, og glassene var lit møkkete. Lever ikke opp til forventningene.

Takk, Vacationer786805
Anmeldt 7. september 2018

Stort utvalg, veldig, veldig god og smakfull mat. Hyggelig betjening og god plassering midt i sentrum. Har også take away, men det er et godt sted for en god samtale også. Rolig atmosfære.

Takk, mette_ss
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Har spist mye indisk forskjellige steder i verden, og maten her er fullt på høyde med de beste stedene jeg har spist.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 518annelins

Reisende som så på New Ambassadør indisk restaurant - Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i New Ambassadør indisk restaurant - Larvik? Del dine erfaringer!