“God matopplevelse!”

New Ambassadør indisk restaurant - Larvik
Vurdert som nr. 5 av 51 Restauranter i Larvik
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste nydelig mat som ble servert raskt. Nanbrødene var smaksrike! Betjeningen var serdeles hyggelig. Dette stedet anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Tonjero

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

3 voksne på lørdagsmiddag. 2 bestilte lam og sistemann kylling. Nanbrødet var himmelsk godt. Maten smakte veldig godt. Hyggelig betjening som småpratet med oss. Dette var en hyggelig kveld. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Milo B
Anmeldt 12. november 2018

Maten var meget god og det var et greit prisnivå, kun en øl å velge så vidt jeg forsto og det var indisk øl på ei stor flaske 0,65l. Fikk påfyll av ris, så mye man ville og den var usedvanlig god.

Takk, tyskhus
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Helt nyyyydelig indisk mat :)koselig sted vennlig servitører og godt anbefalt øl til maten ;)vi kommer selvfølgelig tilbake :)

2  Takk, wegar_2015
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å ta en søndagsmiddag her etter en deilig spasertur i Bøkeskogen. Alle bestilte forskjellige retter og det smakte fortreffelig. Jeg bestilte medium saus og den var mer enn sterk nok for en norsk gane. Anbefaler dette stedet.

Takk, Arne Gunnar H

Reisende som så på New Ambassadør indisk restaurant - Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i New Ambassadør indisk restaurant - Larvik? Del dine erfaringer!