“Fantastisk ”

New Ambassadør indisk restaurant - Larvik
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Min datter og jeg spiste middag her i dag, og jeg må si at det er det beste måltidet jeg har fått på Indisk restaurant (muligens det beste på restaurant noensinne). Jeg spiste lammecarré i curry, og maken til kjøtt og saus. Så mye smak og harmoni .
I tillegg spiste jeg nanbrød med indisk ost, koriander og rødløk, en kombinasjon jeg aldri har smakt før, og som virkelig anbefales!
Dette er en familierestaurant, og de legger sin sjel i mat og service ❤️.
Vi kommer forhåpentligvis tilbake

3  Takk, Inger Hegge S

Anmeldt 7. juli 2020

Vi var en familie på tre voksne og to barn som spiste middag her mandag 6.juli. Vi valgte restauranten først og fremst på grunn av beliggenheten, som var nær en lekeplass. Barna fikk leke utenfor mens vi bestilte. Først ventet vi alt for lenge på å få menyen. Det virket som servitøren ventet på at barna skulle komme inn, selv om vi gjorde det klart to ganger at vi ønsket å bestille uten deres tilstedeværelse. Når vi endelig fikk menyen, gikk det igjen alt for lang tid før servitøren kom og tok bestillingen. Og han ønsket helst at barna skulle bestille det samme, slik at det ble enklere for kjøkkenet... Igjen tok det alt for lang tid før maten kom, vi ble alle veldig utålmodige, og vurderte flere ganger om vi skulle forlate stedet. Det var to servitører på jobb, men kun en som tok imot bestillinger. Det virket som han hadde alt for mye å gjøre. Når maten endelig kom, var det ingenting å utsette på smak, den var veldig god, men ikke verd å vente så lenge på. Barnemenyen inkluderte is til dessert, og siden vi skulle videre, ønsket vi å komme oss av gårde. Vi ventet en stund på at de skulle rydde bordet, men til slutt gikk vi og sa fra at vi var ferdige, og de kunne servere isen. De begynte å rydde bordet, men ble ikke ferdige, og vi ble nedprioritert av andre kunder. Til slutt orket vi ikke vente lenger, og gikk for å betale, Servitøren beklaget sen isservering, og vi fikk påspandert en Munkholm som unnskyldning. Hadde jeg på forhånd visst om tidsbruk og prioritering her, ville vi absolutt valgt en annen plass! Det var kun vi som hadde med barn, og vi følte oss ikke velkommen.

Takk, Beret123
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Spiste kamskjell til forrett og butter chicken til hovedrett. Sannsynligvis den beste indiske middagen vi har spist!

Takk, 89ellat
Anmeldt 19. juni 2020

En av mine yndlingsrestauranter i Larvik. Veldig god mat, og hyggelig betjening. Spør kelneren om hva han anbefaler. Det har aldri slått feil for meg. Fin uteservering i bakgården. Veldig god indisk øl.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 892hildeo
Anmeldt 10. mars 2020

Jeg og flere kolleger var å spiste her en fredags kveld.
Vi kom 9 stykker, uanmeldt, og ble mottatt med åpne armer.
Dog måtte vi vente litt ekstra på maten, men godt øl, god stemning og veldig hyggelig personale gjorde det hele til en meget god opplevelse.
Det er muligens litt dyrt, spesielt sammenlignet med den andre indiske restauranten i Larvik som er vel så bra.

Dato for besøk: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, EHarr1n6

Reisende som så på New Ambassadør indisk restaurant - Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i New Ambassadør indisk restaurant - Larvik? Del dine erfaringer!