“Supre saker! ”

New Ambassadør indisk restaurant - Larvik
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Her opplevde vi veldig hyggelig og rask betjening! Maten vi fikk var kjempegod. Særlig rispapirrullene med blant annet salat, kimchi, chilimajones og fritert scampi er noe av det beste jeg har fått på en Sushirestaurant noen gang! Rullene hadde opprinnelig koriander, men det ble enkelt utelatt da jeg spurte om det. Riktig nok hadde ponzosausen som fulgte med også koriander, noe som gjerne kunne blitt opplyst om. På den annen side hadde jeg nok fått ny om jeg hadde spurt, men jeg syns retten smakte mer enn nok i seg selv, så jeg tok meg ikke bryet med å gjøre det. Dette stedet anbefales på det sterkeste, særlig da den har en noe annerledes meny enn hva jeg har sett hos andre sushisteder på Østlandet!

1  Takk, theamariehegges

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Min datter og jeg spiste middag her i dag, og jeg må si at det er det beste måltidet jeg har fått på Indisk restaurant (muligens det beste på restaurant noensinne). Jeg spiste lammecarré i curry, og maken til kjøtt og saus. Så mye smak og harmoni .
I tillegg spiste jeg nanbrød med indisk ost, koriander og rødløk, en kombinasjon jeg aldri har smakt før, og som virkelig anbefales!
Dette er en familierestaurant, og de legger sin sjel i mat og service ❤️.
Vi kommer forhåpentligvis tilbake

3  Takk, Inger Hegge S
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var en familie på tre voksne og to barn som spiste middag her mandag 6.juli. Vi valgte restauranten først og fremst på grunn av beliggenheten, som var nær en lekeplass. Barna fikk leke utenfor mens vi bestilte. Først ventet vi alt for lenge på å få menyen. Det virket som servitøren ventet på at barna skulle komme inn, selv om vi gjorde det klart to ganger at vi ønsket å bestille uten deres tilstedeværelse. Når vi endelig fikk menyen, gikk det igjen alt for lang tid før servitøren kom og tok bestillingen. Og han ønsket helst at barna skulle bestille det samme, slik at det ble enklere for kjøkkenet... Igjen tok det alt for lang tid før maten kom, vi ble alle veldig utålmodige, og vurderte flere ganger om vi skulle forlate stedet. Det var to servitører på jobb, men kun en som tok imot bestillinger. Det virket som han hadde alt for mye å gjøre. Når maten endelig kom, var det ingenting å utsette på smak, den var veldig god, men ikke verd å vente så lenge på. Barnemenyen inkluderte is til dessert, og siden vi skulle videre, ønsket vi å komme oss av gårde. Vi ventet en stund på at de skulle rydde bordet, men til slutt gikk vi og sa fra at vi var ferdige, og de kunne servere isen. De begynte å rydde bordet, men ble ikke ferdige, og vi ble nedprioritert av andre kunder. Til slutt orket vi ikke vente lenger, og gikk for å betale, Servitøren beklaget sen isservering, og vi fikk påspandert en Munkholm som unnskyldning. Hadde jeg på forhånd visst om tidsbruk og prioritering her, ville vi absolutt valgt en annen plass! Det var kun vi som hadde med barn, og vi følte oss ikke velkommen.

Takk, Beret123
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Spiste kamskjell til forrett og butter chicken til hovedrett. Sannsynligvis den beste indiske middagen vi har spist!

Takk, 89ellat
Anmeldt 19. juni 2020

En av mine yndlingsrestauranter i Larvik. Veldig god mat, og hyggelig betjening. Spør kelneren om hva han anbefaler. Det har aldri slått feil for meg. Fin uteservering i bakgården. Veldig god indisk øl.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 892hildeo

Reisende som så på New Ambassadør indisk restaurant - Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i New Ambassadør indisk restaurant - Larvik? Del dine erfaringer!