“Til og med bestemor var fornøyd 😂”

New Ambassadør indisk restaurant - Larvik
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Store porsjoner med nydelig mat til en fin pris. Kule-is inkludert i barnemenyen (kvalitets-is med oreo-strøssel). Sjarmerende, serviceinnstilt og trivelig servitør som la alt til rette for en fin opplevelse. Bestemor fikk med seg nok rester til kveldsmat og var veldig fornøyd med det :-)

Takk, MKHKB

Anmeldt 19. juli 2020

Kjempegod mat og ikke minst fantastisk service! Vi bestilte vegansk og betjeningen var veldig behjelpsomme. Vi fikk til og med egen saus Anbefales på det sterkeste!

Takk, mariasI6874CW
Anmeldt 17. juli 2020

Kjæresten min og jeg tilbrakte noen fine dager i Larvik.
Vi bestemte oss å gå på Indisk og bestilte bord kl 20 på New Ambassadør fredag den 10;juli.

Vi kom og hovedkelner tok i mot vår bestilling. Etter dette stoppet alt opp og vi ventet lenge før jeg etterlyste noe å drikke. Vi fikk omsider det dyre og gode indiske ølet som vi hadde bestilt. Han beklaget at han ikke hadde kommet med vann til oss på denne varme dagen. Vannet fikk vi aldri, hverken av han eller av de andre som jobbet der. Kelneren var ikke høflig og oppmerksom under måltidet.

Dette er noe man forventer når vi spiser ute.

Harald Knudsen

Takk, Turist_mat
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Her opplevde vi veldig hyggelig og rask betjening! Maten vi fikk var kjempegod. Særlig rispapirrullene med blant annet salat, kimchi, chilimajones og fritert scampi er noe av det beste jeg har fått på en Sushirestaurant noen gang! Rullene hadde opprinnelig koriander, men det ble enkelt utelatt da jeg spurte om det. Riktig nok hadde ponzosausen som fulgte med også koriander, noe som gjerne kunne blitt opplyst om. På den annen side hadde jeg nok fått ny om jeg hadde spurt, men jeg syns retten smakte mer enn nok i seg selv, så jeg tok meg ikke bryet med å gjøre det. Dette stedet anbefales på det sterkeste, særlig da den har en noe annerledes meny enn hva jeg har sett hos andre sushisteder på Østlandet!

1  Takk, theamariehegges
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Min datter og jeg spiste middag her i dag, og jeg må si at det er det beste måltidet jeg har fått på Indisk restaurant (muligens det beste på restaurant noensinne). Jeg spiste lammecarré i curry, og maken til kjøtt og saus. Så mye smak og harmoni .
I tillegg spiste jeg nanbrød med indisk ost, koriander og rødløk, en kombinasjon jeg aldri har smakt før, og som virkelig anbefales!
Dette er en familierestaurant, og de legger sin sjel i mat og service ❤️.
Vi kommer forhåpentligvis tilbake

3  Takk, Inger Hegge S

Reisende som så på New Ambassadør indisk restaurant - Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i New Ambassadør indisk restaurant - Larvik? Del dine erfaringer!