“Byens og ikke storfylkets beste indiske resturant”

New Ambassadør indisk restaurant - Larvik
Vurdert som nr. 5 av 49 Restauranter i Larvik
Anmeldt 18. september 2021

Har snar spist meg gjennom hele menyen. Både i resturanten, som take-away og ved levering. Gode råvarer, fantastiske sauser og tilbehør. Denne resturanten leverer på samme nivå som de indiske resturantene i Oslo. Venner som kommer utenbys fra har også vært særdeles imponert. 5 av 5 hva angår kvaliteten på maten her! YPPERLIG!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Dreamer203951

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

FOR en positiv overraskelse - mat, service, osv. - suverent på alle måter! Vi var innom for noen år tilbake, men det er tydelig at nye eiere har snudd ting rundt - dette fremstår nå som Larviks fremste Indiske restaurant. Vi bestilte «Set menu» for 4 pers., alle med styrkegrad medium+ - helt strålende! Forrettene var både spennende og varierte og hovedrettene var både saftige, møre og meget smakfulle - selv et jeg svak for kylling, men både fantastisk mørt, grillet lam og deilige kongereker imponerte også, og dessert med bl.a. mango-is og spennende bakverk, satte prikken over «i»-en. Matmengden var for oss mer enn rikelig, men å ta med rester som «take away» ga oss også god samvittighet på dette området. En strålende kveld, med strålende service for hele familien!

Takk, jonivarr
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, rause porsjoner, og meget hyggelig personale.

Maten var som sagt fortreffelig, med god dybde i smaken. Må være det beste indiske jeg har smakt i Norge.

Kommer garantert tilbake!

1  Takk, G8510KTstephans
Anmeldt 27. juni 2021

Anbefales på det sterkeste. Så god smak, perfekt harmoni for smaksløkene. Anbefales også for vegetarianere.

Takk, V1795KZevag
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Vennlig servitør som opplyste om uteserving i bakgården da vi hadde en liten puddel, veldig kjekt. Bestille et par ulike kyllingretter, begge smakfullle og knallvarme, det samme med risen og oppvarmede tallerkner, også ble vi mette

Dato for besøk: mai 2021
Takk, mundse

Reisende som så på New Ambassadør indisk restaurant - Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i New Ambassadør indisk restaurant - Larvik? Del dine erfaringer!