CheapTicketsUSD 261
Orbitz.comUSD 261
TripadvisorUSD 261
Trip.com
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har dårlig service, veldig små rom, med et knøtt av et vad, dårlig frokost som er på den nederste nivå, spesielt med ranke på at dette skal være Norges beste Spahotell, oppfølging for renhold melleom to nettet var svært dårlig.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, TerjeL118
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei,

Først og fremst takk for at du har tatt deg tid til å svare på hvordan ditt opphold hos oss har vært.
Vi går igjennom alle tilbakemeldinger fra våre gjester og anser tilbakemeldingene som et av våre viktigste verktøy for å kunne utvikle oss og bli enda bedre fremover.

Beklager opplevelsen og for at våre rutiner ikke har fungert optimalt - og at du sitter igjen med ett slikt inntrykk.
Vi har også sendt deg en privat mail - da vi veldig gjerne vil snakke med deg.
Slik skal man ikke sitte igjen etter ett opphold hos oss.

Ser frem til å høre fra deg!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Selve hotellet var bra. Rommet, sengene og atmosfæren likte vi veldig godt! Spaet var bra, men nakne mannfolk ønsket vi ikke å se, selv om de var der.
Maten som var inkludert i pakken «chill out» som vi kjøpte, var skikkelig dårlig! Veldig skuffende og kjedelig meny, og det lille som var på menyen smakte ikke så godt. Desserten var veldig god, men å smøre ett tjukt lag med tomatpurré på en pizza å kalle det for pizzasaus blir feil. Dessuten så smakte den dårlig.

Men ellers så var hotellet ett fint sted å være. Neste gang så spiser ett annet sted som Larvik kan by på.

Takk, kinereiten
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Kine,

Beklager opplevelsen rundt maten - og at den ikke stod til forventningene.
Jeg skal ta med dine kommentarer videre.

Fint å lese at dere utover dette hadde ett fint opphold :-).

Ønsker dere en fin dag og velkommen tilbake til oss på Farris Bad!

Anmeldt 25. oktober 2018

Fra første steg inn vestibylen kjenner du bokstavelig talt den rolige, avslappende og rekreerende atmosfære - nesten bedøvende nydelig. De ansatte du møter, først i resepsjonen, ønsker deg velkommen - med hele seg - som ser ut som at de virkelig mener det. Kort sagt, dette er et sted å hvile såvel kropp som sjel! Ikke bare det, det smitter: først på deg selv og etter hvert alle du møter - enten det nå er i foajeen, i restauranten eller i boblebadet.
Min kone og jeg hadde en fellesopplevelse hva gjaldt masasje og det var rett og slett himmelsk. Hun var profesjonelt personlig og det gjorde at man kunne nyte behandlingen - ja hvert massasjetak - uten noen beklemmende sjenanse,
Restauranten og middagen var et kapittel for seg. Kanskje ikke så sensuell som det øvrige etablissemente. Men med servitører som var såvel hyggelige som profesjonelle og et unikt bindeledd mellom oss og kokken - slik at vi fikk en gourmet aften av det sjelde.
Rommet var koselig og såvel balkong som badevindu vendte ut mot havet - rekreerende nok i seg. Det gjorde også morgenstund i badekaret med kaffe for to til en opplevelse.

Romtips: Rom med sjøutsikt er å foretrekke
4  Takk, RennyBA
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei :-),

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad.
Fantastisk å se at dere har hatt det bra, og at dere er fornøyd med oppholdet!

Vi håper på å se dere her mange ganger, hjertelig velkommen tilbake :)

Ønsker dere en god helg!

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Farris bad i et døgn og bestilte en pakke som også inneholdt et dagspass på Høyt og lavt. Etter å ha vært i aktivitetsparken avsluttet vi dagen på spa.

Dette spaet kan virkelig anbefales. Et behagelig basseng med diverse fassiliteter, boblebad ute og inne og ikke minst ulike saunaer. Også muligheter for et aldri så lite "isbad" inne dersom det skulle friste. Vår desidert favoritt var rommet med navn "kildevannsgrotten".
Vi var riktignok heldige med at det var relativt lite folk, som selvfølgelig gjorde opplevelsen enda mer behagelig.

Vi hadde et standard rom, pent og rent. Hotellet forøvrig var preget av høy standard med flotte oppholdsrom og en bar ute ikke langt fra den "private stranden" (som ligger innenfor hotellet). Vi fikk et stille og behagelig rom, med gode senger. Kan parkere bil i garasjen mot et tillegg. Smakfull og variert frokost.

Kommer mer enn gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 159marleneb
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Marlene,

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad!
Fantastisk å se at oppholdet ble vellykket, og sto til forventningene.

Kom gjerne tilbake for flere gode opphold! :)

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en helg med min gravide samboer. Vi ankom hotellet ca halv tre, siden min samboer hadde massasje kl. 15. Heldigvis var rommet klart, slik at vi fikk sjekket inn tidlig. Vanligvis er innsjekk kl 16. Jeg oppholdt meg i treningsrommet mens hun var på behandling. Treningsrommet var helt greit, med sånn passe utvalg av utstyr. Manglet utstyr for å trene bein (benpress eller rack med stang), men det er tross alt et trimrom på et hotell.

Hotellrommet var fint, bra størrelse og utsikt mot gården i midten av hotellet. Velkomstpakke med eplejuice og sjokolade var bra. Negativt med rommet var at det var litt lite lys der, litt dårlig vanntrykk i dusjen og at hårføneren ikke virket. God seng!

Selve spaavdelingen var behagelig, godt utvalg av aktiviteter. Synd at den ene saunaen var ute av drift. Litt smått med utvalg i spa-lounge, og stive priser. 79kr for en boks med Carlsberg er litt i overkant.

Savner et varmt basseng på utsiden. Folk som sitter i boblebadet ute, sitter gjerne lenge av gangen, så savner et slags køsystem der.

Frokost i restauranten var bra, mye utvalg og lokale varer. Spiste tre-retters middag med vinpakke, dette var også bra. Hyggelig bar der man kan få seg en drink, også alkoholfrie med god smak, og noe å spise.

Manglet litt på topp karakter, men veldig bra opphold.

2  Takk, 773andreasr
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei Andreas,

Tusen takk for at du deler din opplevelse av oppholdet på Farris Bad.
Godt å se at deres opphold ble vellykket, og at dere har hatt det bra hos oss.

Lykke til med familieforøkelsen - og håper vi ser dere snart igjen :-).

Ønsker deg en fortsatt god uke!