CheapTicketsUSD 256
Orbitz.comUSD 256
TripadvisorUSD 256
Snaptravel
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte delux rom med havutsikt, spa behandling og 3 rettermiddag. Veldig fint rom hvor badet er rett mot havet. Veldig koselig spa anlegg som er oversiktlig og intimt. Rent og behagelig atomosfære. Svært god lunsjbuffé og en god tre retters middag, god vinpakke men kanskje litt gjerrig på vinen. God service og imøtekommende personal. Vi kommer tilbake.

Takk, M5507ZAchristianr
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei :-)

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad!
Fantastisk å se at oppholdet ble vellykket, og sto til forventningene.

Kom gjerne tilbake for flere gode opphold! :)

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger idyllisk ved sjøkanten i Larvik sentrum. Hotellet har gode fasiliteter for møter med dyktige og serviceinnstilt personale. Hotellet har bra rom med god stil. Jeg benyttet meg av hotellets spa-avdeling, og det kan jeg anbefale sterkt. Dette var en ypperlig opplevelse. Som en del av badstue opplevelsen badet jeg i sjøen, midt i november, en opplevelse jeg gjerne gjør igjen. Topp hotell.

1  Takk, GNystrand

Hei :-)

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad!
Fantastisk å se at oppholdet ble vellykket, og sto til forventningene.

Kom gjerne tilbake for flere gode opphold! :)

Anmeldt 6. november 2018

Bra frokost og frokostpersonale, men dessverre ikke imponert over middagen - den skuffet stort.

Ulempen med at det er åpent fra restauranten og opp i resepsjonen er at det lukter fisk i det man går inn på hotellet. Ikke det jeg forventer på et SPA-hotell dessverre..

Iskaldt på badet! Ingen mulighet til å justere dette selv - ga beskjed i resepsjonen som visstnok kunne justere opp varmen, men det ble dessverre ikke varmere.

Fikk ikke slått av flomlyset over sengen uten å slå av alt lyset (bortsett fra de to bittesmå leselampene ved sengen). Mulig det var vi som kløna det til, men mørkt eller flombelysning var det eneste vi fikk til.

Ikke mulig å ta med vinglass inn i loungeavdelingen i SPA-avdelingen. Ble i stedet henvist til et litt kjipt "venteværelse" hvor vi måtte drikke opp glasset før vi kunne gå inn i SPA`et.

Kul ny badstue med plass til 100 personer. Litt sære "forestillinger" i badstuen, men det gjør i hvert fall at det blir litt mer interessant å sitte 15 minutter i en glohet badstue. :)

1  Takk, CarinaOslo
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Carina,

Først og fremst takk for at du har tatt deg tid til å svare på hvordan ditt opphold hos oss har vært.

Beklager opplevelsen rundt maten - og at den ikke stod til forventningene.
Jeg skal også ta med dine andre kommentarer videre - slik at vi kan forbedre oss og følge opp dette!

Fint å lese at dere syntes den nye badstuen vår var kul - og at det gjorde det mer interessant å sitte lenger i varmen:-).

Ønsker dere en fin dag og velkommen tilbake til oss på Farris Bad!

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har dårlig service, veldig små rom, med et knøtt av et vad, dårlig frokost som er på den nederste nivå, spesielt med ranke på at dette skal være Norges beste Spahotell, oppfølging for renhold melleom to nettet var svært dårlig.

1  Takk, TerjeL118
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei,

Vi går igjennom alle tilbakemeldinger fra våre gjester og anser tilbakemeldingene som et av våre viktigste verktøy for å kunne utvikle oss og bli enda bedre fremover.

Beklager opplevelsen og for at våre rutiner ikke har fungert optimalt - og at du sitter igjen med ett slikt inntrykk.
Vi har også sendt deg en privat mail - da vi veldig gjerne vil snakke med deg.
Slik skal man ikke sitte igjen etter ett opphold hos oss.

Ser frem til å høre fra deg!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Selve hotellet var bra. Rommet, sengene og atmosfæren likte vi veldig godt! Spaet var bra, men nakne mannfolk ønsket vi ikke å se, selv om de var der.
Maten som var inkludert i pakken «chill out» som vi kjøpte, var skikkelig dårlig! Veldig skuffende og kjedelig meny, og det lille som var på menyen smakte ikke så godt. Desserten var veldig god, men å smøre ett tjukt lag med tomatpurré på en pizza å kalle det for pizzasaus blir feil. Dessuten så smakte den dårlig.

Men ellers så var hotellet ett fint sted å være. Neste gang så spiser ett annet sted som Larvik kan by på.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, kinereiten
TineR192, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Kine,

Beklager opplevelsen rundt maten - og at den ikke stod til forventningene.
Jeg skal ta med dine kommentarer videre.

Fint å lese at dere utover dette hadde ett fint opphold :-).

Ønsker dere en fin dag og velkommen tilbake til oss på Farris Bad!