Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Agoda.com
Trip.comUSD 280
Orbitz.comUSD 280
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Tilbragte nyttårsdøgnet på Farris bad med min kone. Vi hadde bestilt full pakke fra lunsj nyttårsaften til brunch første nyttårsdag. Alt stemte, men både personalet og maten må trekkes frem spesielt. Her fikk vi mer enn forventet. Stort pluss til vår danske servitør på nyttårsmiddagen. Litt pussig at det ikke var synkronisert litt bedre mellom lunsj og innsjekk for oss som spiste lunsj nyttårsaften, men dette løste man elegant ved å gi oss tilgang til bad og spa i påvente av rom. Totalopplevelsen ga umiddelbart lyst til å skape en tradisjon!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, h_kons642
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei :-)

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad!
Fantastisk å se at oppholdet ble vellykket, og sto til forventningene.

Håper vi ser dere igjen til neste år :-)

Godt nyttår!

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Fine rom og fellesarealer i moderne og spennende bygg. Flott beliggenhet ved sjøen. Sikkert flott spa også, men det vet jeg ingenting om. God mat og hyggelig service. Så alt i alt et bra opphold. Sikkert enda bedre for de som liker spa og benyttet seg av de fasilitetene

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Oivind_oivind
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Øyvind,

Tusen takk for flott omtale, det setter vi utrolig stor pris på!
Vi gleder oss til å se deg igjen, velkommen tilbake :)

Ønsker deg en god jul!

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

De eneste tingene som ikke skuffet under oppholdet var massasjen og frokosten. Middagen skuffet veldig mye, spesielt med tanke på kun 3 utvalg av hovedrett og forett. Hotellrommene var oppskryt i forhold til pris. Sauna var ikke topp match. Mange endringer må til for at de skal holde sitt gode ryketet som beste nordisk hotel, rett og slett for dårlig. Eneste vi sitter igjen med er at vi har prøvd det, og aldri igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, kinerud
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Kine,

Tusen takk for ærlig og konstruktiv tilbakemelding! Det setter vi utrolig stor pris på.

Synd å lese at dere ikke er fornøyd med oppholdet deres - det er beklagelig!
Jeg sender deg også en privat mail.

Igjen takk for tilbakemelding, og beklager så mye at dere har hatt en dårlig opplevelse hos oss.

Med ønske om en god jul!

Anmeldt 23. november 2018

God service til tross for stappfullt hotell. SPA - avdelingen er i en klasse for seg selv. Eventbadstuen er vel verdt et besøk. Ritualene likeså. God standard på rom, himmelske senger. Noe skuffende frokost hvor utvalget er noe helt annet enn tidligere. Flott med mye sunne alternativer, men utvalget blir for magert.

Et (stort) minus var nattklubben som hotellet ble forvandlet til natt til søndag. Lydnivået var SKYhøyt til langt over midnatt noe som gjorde det vanskelig å sove.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Miriam H
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei :-)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger etter deres opphold.
Det setter vi pris på.

Så fint at dere fikk testet ut vår nye eventbadstue - den er vi stolt av :-).

Jeg tar videre dine andre tilbakemeldinger.

Velkommen tilbake ved en annen anledning.

Ønsker deg en god dag :-)

Anmeldt 19. november 2018

Hadde en herlig opplevelse på Farris bad denne helga. Vennlig personale, flotte omgivelser, nydelig mat og et spa-område i ypperste klasse. Rommene var store og fine, og det var rent og pent. Har ingenting å utsette på oppholdet og kommer forhåpentligvis tilbake igjen om ikke lenge:)

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, AndersGHansen
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei :-)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger etter deres opphold.
Det setter vi pris på :-).

Velkommen tilbake ved en annen anledning.

Ønsker deg en god dag :-)