TravelerM88
Reisetype: Reiste alene
2,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerRenslighet
2,0 av 5 boblerService
TineRosland, Guest Relation ManagerFarris Bad Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. jan. 2019
Hei,

Takk for din tilbakemelding rundt dette.
Vi jobber med en ny pakke rundt dette med formiddags-spa, og denne vil snart være på plass :-).

Håper vi ser deg igjen!

0.6 km fra Farris Bad Hotel
  • Vio.com
8.2 km fra Farris Bad Hotel
1.0 km fra Farris Bad Hotel
Bergmanns pizzeria i underetasjen , nydelig pizza
    29.9 km fra Farris Bad Hotel
    kr 3 517
    • Expedia.com
      kr 3 517
    0.0 km fra Farris Bad Hotel
    Svømmebasseng
    Se flere hoteller i Larvik
    Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en natt på hotellet og hadde høye forventninger i og ned at dette skal være et av Norges mest eksklusive hotell og prisene her er såpass stive.
    Spa avdelingen var veldig fin, men man kunne se en del møkk i bunnen på mineral vanns kulpen og i varmtvanns badet på spa øya. Man har ikke så lyst på et bad når det ligger møkk på bunnen og du ser det virvler i vannet. Mye forskjellig å velge mellom i spa avdelingen. Den er flott og behandlingene var veldig bra. De tilbyr gratis ritualer i badstuene til bestemte tider, men når det er fullt får man ikke plass i de mindre badstuene. I tillegg spradet det rundt et voksent par 50+ nakne. Selvom det står tydelig i reglene at man skal dekke seg til med håndkle når man går i anlegget. Jeg har også lest at naken spa er til fastsatte tidspunkt. Men disse ble ikke tilsnakket av betjeningen.
    Det var også en mann i 40 årene som var veldig beruset i spa avdelingen, som plaget alle de andre gjestene. Pratet til alle og var frekk / ukoselig med mange av gjestene. Han ble snakket til av betjeningen, men fikk fortsette å oppholde seg/ plage andre gjester i spaavdelingen selvom det tydelig står i reglene at msn skal være stille og respekter andre gjester.
    Når vi endelig kom oss til middag, så var denne så elendig at vi måtte kjøpe oss mat etter middagen.
    Blåskjell suppen smakte vann/ melk
    Ørreten smakte mest vann og
    desserten var helt Ok.
    Det er elendig, på et så flott hotell. Her kan de ikke lage mat.
    Her får man absolutt ikke det man betaler for. Oppskrytt.

3  Takk, dollar123
    Cecilia B, Manager på Farris Bad Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei dollar123,

Takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad.
    Utrolig leit å se at vi ikke har levert slik vi ønsker, og det skal selvfølgelig ikke være skittent i spa. Samt at vi ønsker å servere god mat i restauranten.

Vi anbefaler alltid tekstilfritt i sauna, og det av hygieniske årsaker. Men at man dekker seg til mens man beveger seg i spa. Alkohol og spa hører ikke sammen, og beklager på det sterkeste om det har vært berusete mennesker i spa som har ødelagt opplevelsen. Vi følger opp internt hos oss.

Vi skal selvfølgelig gjøre det vi kan for å bli bedre, og jeg håper dere gir Farris Bad en ny sjanse.

Igjen, takk for at du deler deres opplevelse av Farris Bad.
    Ønsker dere en god start på uka, og velkommen tilbake!

Anmeldt 4. januar 2019

En perfekt pause i hverdagen. Avslappende tid i spaavdelingen og en veldig god middag på kvelden. Trivelig personal og en perfekt beliggenhet nede ved havnen i Larvik. Blir definitivt ikke det siste besøket her!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, Lisa N
    TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Hei Lisa :-)

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad!
    Fantastisk å se at oppholdet ble vellykket, og sto til forventningene.

Håper vi ser dere igjen snart :-)

Ha en fin kveld!

Anmeldt 2. januar 2019

Flott og gjennomtenkt spa-hotell. Rommene er fine med god utsikt til havet. Herlig å våkne opp til bølgeskvulp. Behagelig at det var en heterogen kundegruppe, noe som gjør noe med følelsen av at alle er velkomne.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, KennethB559
    TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei :-)

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad!
    Fantastisk for oss å lese at dere er så fornøyde :-)

Håper vi ser dere igjen veldig snart :-)

Godt nyttår!

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Tilbragte nyttårsdøgnet på Farris bad med min kone. Vi hadde bestilt full pakke fra lunsj nyttårsaften til brunch første nyttårsdag. Alt stemte, men både personalet og maten må trekkes frem spesielt. Her fikk vi mer enn forventet. Stort pluss til vår danske servitør på nyttårsmiddagen. Litt pussig at det ikke var synkronisert litt bedre mellom lunsj og innsjekk for oss som spiste lunsj nyttårsaften, men dette løste man elegant ved å gi oss tilgang til bad og spa i påvente av rom. Totalopplevelsen ga umiddelbart lyst til å skape en tradisjon!

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, h_kons642

Hei :-)

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad!
    Fantastisk å se at oppholdet ble vellykket, og sto til forventningene.

Håper vi ser dere igjen til neste år :-)

Godt nyttår!

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Fine rom og fellesarealer i moderne og spennende bygg. Flott beliggenhet ved sjøen. Sikkert flott spa også, men det vet jeg ingenting om. God mat og hyggelig service. Så alt i alt et bra opphold. Sikkert enda bedre for de som liker spa og benyttet seg av de fasilitetene

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Oivind_oivind
    TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Øyvind,

Tusen takk for flott omtale, det setter vi utrolig stor pris på!
    Vi gleder oss til å se deg igjen, velkommen tilbake :)

Ønsker deg en god jul!