TripadvisorUSD 255
CheapTicketsUSD 373
Orbitz.comUSD 373
Trip.com
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Har vært på Farris Bad mange ganger i forbindelse med styreverv og jobb, og er imponert over den fantastiske servicen vi alltid får der. Beliggenhet, atmosfære og omgivelser bidrar til at man senker skuldrene når man kommer dit, og dermed blir fokus på jobben som skal gjøres.

På fritiden kan man gå i spa, treningsrom eller gå tur langs Larvik indre havn, eller bare slappe av på de flotte rommene.

Maten er helt enestående og servitørene viser gode kunnskaper i forhold til drikkeanbefalinger.

I mars skal vi arrangere en stor nasjonal konferanse på Farris Bad, og da vet vi at konferansesjef Phillipp og hans kollegaer vil ta godt vare på oss.

Takk, Vigdis-John
Cecilia B, Leder  på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei,

Tusen takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad. Godt å se at du blir tatt godt vare på hos oss, og trives her.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen i mars!

Beste hilsen
Cecilia Berg
Operation Manager

Anmeldt 21. januar 2019

Vi fikk et rom hvor det hang støv på sengen, ganske store støv-dotter. Rett over senga lå lufteanlegget og det hang masse støv på veggen. Fikk byttet rom, men det lå rett over baren der de spilte høy musikk til langt på natta, fikk ikke sove. Spaavdelingen var mye mindre enn vi trodde, det ble en stor skuffelse!!!! Vi ble ikke ønsket velkommen da vi skulle spise middag. Vi ventet en hel time før vi fikk forretten. Drikke måtte vi spørre om å få. Når hovedretten kom etter en ny time var den ikke kokt og så ikke fin ut. Da mistet vi matlysten, orket ikke desserten engang. Personalet på hotellet og restauranten virket stresset og overarbeidet. Generelt dårlig service!!! Kommer ikke tilbake!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Reiselysten19
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei,

Takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad.
Utrolig leit å se at vi ikke har levert slik vi ønsker ved flere anledninger, samt at vi selvfølgelig ønsker å servere god mat i restauranten.

Vi skal selvfølgelig gjøre det vi kan for å bli bedre, og jeg håper dere gir Farris Bad en ny sjanse.

Igjen, takk for at du deler deres opplevelse av Farris Bad.
Ønsker dere en god helg, og velkommen tilbake!

Anmeldt 21. januar 2019

Farris bad, hvor skal man begynne.
Rommet var kjempefint. Vi hadde bestilt champagne og sjokolade til ankomst på rommet. Det fikk vi ikke, så det var jo svært skuffende når vi hadde vært på reis i mange timer. "Spaavdelingen" ville vi jo kalt mer for en svømmehall. Vi hadde forventet en mye større "spaavdeling" Ikke var det varme i det store bassenget, det var kaldt. Den ene boblebadet i stilleavdelingen hadde ikke bobler, det var svært skuffende, det er jo et boblebad? Noen avdelinger måtte man også betale ekstra kostnad for å gå inn, det ene var på 95 kr. Dette er jo også svært skuffene i og med at man betaler så mye fra før av for oppholdet. Det er overpriset. Det burde absolutt vært mer inkludert i oppholdet.

Middagen var den største skuffelsen. Servitørene virket stressende. Virket som de ikke hadde kontrollen i det hele tatt. Vi måtte vente i 1 time på foretten. Det er ikke holdbart. Da den kom var den en lunket gresskarsuppe med krutonger, de var helt vasne. Uspiselig vil vi si. Så kom hovedretten. Kjøttet var ikke gjennomstekt. En blodig okse som det tok lang tid å skjære gjennom. Servitøren spurte om det smakte, måtte jo være ærlig så ble tilbudt å smake på kyllingen. Det var en tørr kylingfilee, som ikke smakte noe særlig, å tilbehøret var ikke til å skryte av. Skikkelig dårlig mat. Vi gikk derfra sultne å måtte over veien for å kjøpe noe skikkelig mat som kunne falle i smak. Kommer ikke tilbake til farris bad, og det anbefales ikke. Det må virkelig til store forbedringer!!!!!!!!!!

4  Takk, Sexynr1

Hei Sexynr1,

Takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad.

Igjen, takk for at du deler deres opplevelse av Farris Bad.
Ønsker dere en god helg, og velkommen tilbake!

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Farris Bad har blitt et superpopulært spa-hotell. Hotellet har en smakfull innredning med mye flott kunst, fellesrom er forseggjort og inviterer til ulike interesser og aktiviteter. Bra!
Personalet, og resepsjon spesielt, er meget hyggelige og serviceinnstilte! Spakoneptet er gjennomført og effektivt, lite å sette fingeren på her. Men. Restauranten har et stort forbedringspotensiale. Nabobordet hadde ventet 45 min på hovedretten. Det var mye smårot i serveringen. Vi måtte be om påfyll av vann. Personalet her virket utrygge og stressa. Jeg spiste kylling: på en stor tallerken lå en enkel kyllingfilet sammen med en blomkål. Det var alt. Svært fargeløst kan du tenke deg. Biffen hadde også minimalt med tilbehør; kun en sjarlottløk. Her kan mye gjøres uten at det koster mye! Desserten: vel, vi fikk vite at vi skulle få sjokolademousse. Det fikk vi ikke. Da desserten kom spurte vi servitøren hva det var. Men det visste hun ikke!?! Okey. Vi fikk vite etter hun tok en tur innom kjøkkenet at det var bakt sjokolade. Den var god. Ellers var maten middels. Frokosten. Vel, bordene ble ikke vasket mellom gjestene. De ble kun ryddet av. Ingen klut. Så vi fikk ikke et rent bord. Det var det flere gjesten som også kommenterte. Bacon var lunka. Mini-omeletten også. Jeg spurte etter en bolle (til kornblanding) men fikk til svar at det hadde de ikke! Det var en gjest i nærheten som viste meg at jo: her står det boller. Det var også rot med regningen, og resepsjon skylte på at det hadde vært en travel kveld.
Oppsummert: restauranten har mye, mye mer å gå på, og må skjerpe seg. Ellers er Farris Bad et flott sted, veldrevet spa-anlegg med proffe og vennlig betjening. Ekstra smil til resepsjon

1  Takk, TheaKBye

Hei,

Først og fremst takk for at du har tatt deg tid til å svare på hvordan ditt opphold hos oss har vært.
Vi går igjennom alle tilbakemeldinger fra våre gjester og anser tilbakemeldingene som et av våre viktigste verktøy for å kunne utvikle oss og bli enda bedre fremover.

Beklager opplevelsen og for at våre rutiner ikke har fungert optimalt under hele oppholdet.
Dette skal følges opp med de det gjelder - slik at dette blir tatt tak i.

Håper dere også fikk tid til å slappe og nyte litt :-)

Velkommen igjen!

Anmeldt 14. januar 2019

Jeg har brukt formiddags-spa på Farris bad mye i ukedagene for å koble av på jobb da jeg jobber turnus. Dette kostet 325 kr fra morgenen frem til kl 12. Det overrasket meg at det nå er fjernet (etter nyrrår), og at man må betale 525 kr isteden på dagtid. Veldig skuffende, og nok til at jeg ikke kommer til å benytte meg av dette lenger. Håper dette endrer seg.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, TravelerM88
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei,

Takk for din tilbakemelding rundt dette.
Vi jobber med en ny pakke rundt dette med formiddags-spa, og denne vil snart være på plass :-).

Håper vi ser deg igjen!

Velkommen!