TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 10. september 2019

Mitt første opphold på Farris bad var i forbindelse med bryllupsfeiring på hotellet fra fredag til søndag. Vi fikk tid til å nyte spaavdelingen fredag formiddag etterfulgt av en god lunsj på uteserveringen med nydelig utsikt mot havet. Frokosten var også veldig god med et variert utvalg. Rommene var meget rene og romslige med gode senger. Selve bryllupsfeiringen var også bra, alt fra middag til lokaler var helt perfekt. Alt i alt var servicen og fasiliteter helt topp! Kommer gjerne tilbake:)

Takk, silje456
Tine R, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2019

Hei,

Takk for flott tilbakemelding etter deres bryllupshelg - det setter vi stor pris på:-).
Så hyggelig å lese at dere er fornøyde og vil komme igjen :-).

Ønsker dere en fortsatt god uke!

Anmeldt 26. august 2019

Vi har for andre gang vært på farris bad for en avslappende parhelg. Denne gangen valgte vi å ikke gå for en pakke med middag inkludert ettersom vi i fjor ble veldig skuffet både over maten og servicen i restauranten. Hotellet ligger vakkert til, og med flott vær var oppholdet komplett. Enkelte ting gjorde likevel at vi satt igjen med følelsen av at stedet ikke er helt topp. I spafasilitetene fant vi dessverre både snusposer (vi så tre liggende rundt, blant annet i steamsauna), og plaster liggende i bassengkanten. Hele området i underetasjen med finsk sauna, mineralgrotte etc luktet veldig rart og definitivt ikke godt. Dette var bedre på søndagen, men lørdag var det ikke bra. Det var også noe form for bygningsarbeider som gjorde at den nevnte avdelingen bråkte veldig, og blant annet mineralgrotten ble uaktuell å bruke på grunn av støyen. Rommene på farris bad er helt ok, men dårlig belysning. det hjalp selvsagt ikke at to av lyspærene på rommet hadde gått. Generelt har farris bad en flott beliggenhet og god frokost (litt skuffende at de kun har svart kaffe). Men til den prisen og med tanke på at restaurantopplevelsen sist var så dårlig, syns vi prisen er langt over det den burde være. Vi dro fordi vi hadde gavekort vi fikk i gave, og også bestillingsprosessen var kronglete. Skulle ønske det på nettet var mulig å betale med gavekort slik at man slipper masse styr med å legge ut med vanlig kredittkort og få refundert før man kan betale med gavekortet. Vi opplevde likevel de ansatte som behjelpelige med å få det til. En siste notis - sist vi var der måtte vi gi beskjed til de ansatte at en dame gikk rundt med kamera (ikke telefon, men et faktisk kamera). Denne gangen så vi også folk gå rundt med telefoner. Dette tenker jeg de ansatte bør være mer obs på og flinkere til å si fra om at ikke er greit. Siste tilbakemelding; aufguss-ritualene på farris bad syns både jeg og mannen min var helt supre og fortjener å trekkes fram som et høydepunkt!

Takk, Linda Christine T

Hei,

Takk for at du deler din opplevelse av Farris Bad.
Utrolig leit å se at vi ikke har levert slik vi ønsker ved flere anledninger.
Din tilbakemelding følges opp i alle avdelinger - og vil bli tatt på alvor.

Vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan for å bli bedre, og jeg håper vi en gang ser dere på ny.

Igjen, takk for at du deler deres opplevelse av Farris Bad.
Ønsker dere en god dag, og velkommen tilbake!

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og fasciliteter. Ritualene i badstuene (Aufguss) var morsomt og behagelig å være med på, for så å hoppe rett uti havet. Utsøkt mat, blid og hjelpsom betjening, fint rom og avslappet atmosfære. Vi var der for 3. gang og kommer igjen!

Takk, 432camillas
TineRosland, Guest Relation Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2019

Så hyggelig å lese at dere kommer igjen og igjen :-).
Det setter vi pris på.

Ønsker dere hjertelig velkommen!

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde en to dagers avdelingssamling. I konferanse delen ble vi godt mottatt og informert. Rommet vi fikk var i trangeste laget, men det fungerte.

Pausematen var bra, men med svært dårlig glutenfritt utvalg. Vi sa i fra flere ganger til konferansevert, men kjøkken fulgte ikke opp. Skuffende!

Middagen var som forventet med god service. Litt mer oppmerksomhet etter mat var ønsket.

SPA avdelingen er veldig bra. Ingen hadde behandling, men alle var fornøyd etter en tur i velværeavdelingen. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, kjespa

Takk for en utfyllende og god tilbakemelding.
Vi tar alle tilbakemeldinger seriøst - og gjør alt vi kan for å rette opp slik at det skal bli en bedre opplevelse for deg som gjest.

Alle avdelinger er informert om dine kommentarer - så her skal vi ta tak i det vi kan :-).

Håper vi ser deg som gjest flere ganger i fremtiden!

Velkommen:-)

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Hadde lunsj buffe og en en flott dag i spa og basseng .
Spiste en kjempe god lunsj med nydelig mat fra buffe. Hyggelig betjening , tusen takk for en fin dag .
Helt fantastisk opplevelse da vi ble tatt med på en reise I spa-avdeling . Startet med å vasse fra varmt til kald i de 2 smale bassengene også gikk ferden videre fra varmt til kald i hvert eneste rom og basseng . Ble fortalt at det var viktig at vi gikk fra varmt til kaldt annenhver gang og at det er viktig at også hodet måtte under kaldt vann hver gang så man ikke fikk hodepine eller hjertebank.
Vi fikk en utrolig opplevelse med en privat oppvisning 15 min i den ene badstuen. Fikk en bolle med saltskrubb laget til deg med lukter og oljer , og en opplevelse med varme, nydelige aromaer og en oppvisning fra Jerome. ( terningkast 6 ) MÅ OPPLEVES

Takk, 119christinb

Tusen takk for supre tilbakemeldinger etter deres besøk :-).
Det setter vi stor pris på.

Håper vi ser dere igjen!