TripadvisorUSD 261
ZenHotels.com
Orbitz.comUSD 261
CheapTickets
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Pent hotell, hyggelig personale som yter god service.
Gode smittevern tiltak med tanke på covid-19.
Spiste 3-retters på kvelden i restauranten der, utrolig godt! Anbefales!
Pene og rene rom. Fin og stor spa-avdeling.
Bestilte også klassisk massasje, massøren var veldig flink og profesjonell.
Kommer nok tilbake hit en tur ja!

Takk, K5897BDidas
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Våre gjester er vår glede, og vi er her for å gi påfyll. Godt å høre at dere ble fornøyd, slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Tusen takk:-).
Tidligere i år tok en av våre terapeuter bronsemedalje i NM i massasje og vi tilbyr over 50 ulike typer behandlinger. Håper dere også fikk vært med på badstu rituale som er veldig populært.

Velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp.

Hilsen Linda

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Minimoon 2 netter med fantastiske spa-behandlinger og bølgeskvulp mot stranda å sovne til. Aftensol på akkurat passe stor veranda, hvorfra man også kunne se horisonten. Maten i strandbarene var bra, betjeningen hyggelig, meget god hygiene. Perfekt på alle måter!

3  Takk, joakimm953

Hei Joakim.
Takk for at dere valgte oss for en så spesiell og sjelden anledning Her kan du lytte til havet og store glassfasader slipper bølgene, årstidene og horisonten inn. I årstiden vi har nå er det flott å kunne spise og kose seg på terrassen eller bare sole seg og slappe av på stranden. Vi forsøker alltid å gjøre litt ekstra ved spesielle begivenheter og det er godt å se at dere ble fornøyd.

Hjertelig velkommen tilbake- vi er her for dere.

Solskinns-hilsen,

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell. Vi hadde rom med terrasse noe som var bra. Hyggelig betjening, og et godt opplegg på tross av korona. Frokosten var variert og god. På spa fekk du en tid så det var aldri travelt. Vi koste oss og kommer gjerne igjen

Takk, beatev115

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding- og takk for at dere valgte oss. Her hører du bruset fra bølgene og du kan se langt utover horisonten. Godt å høre at dere ble fornøyd. Vi har jobbet hardt for å kunne gi et trygt opphold, men også gode opplevelser med corona tiltakene vi har iverksatt. Hjertelig velkommen tilbake.

Hilsen Linda

Anmeldt 28. juni 2020

Bra service, bra plassering, finne room med bra størelse , Spa avdelingen er stort nok for en bra spa dag,tilgang til havet direkte fra hotellet. Frokost buffén er veldig variert og har noe for alle smakene.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Nello N

Hei Nello.

Takk for at du ga oss en rating her og så fin omtale.
Å gå inn døren på Farris Bad er som å komme til en annen verden. Her kan du senke skuldrene og leve i øyeblikket. Alle rom har gjennomgått en oppussing og med en fot på land og en fot i sjøen er beliggenheten på stranden unik. Hjertelig velkommen tilbake til Nordens vakreste spa-bad.

Beste hilsen

Anmeldt 26. juni 2020

Vi bodde på Farris bad 25-28 juni 2020 og oppholdet overgikk alle våre forventninger! Hyggelig personale, fantastisk spa avdeling og delikate rom. Farris bad har en beliggenhet helt i strandkanten som gir en unik hotellopplevelse. Farris bad anbefales på det aller sterkeste. Vi kommer tilbake!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, kenneth2303

Hei Kenneth.

Takk for fin tilbakemelding- og 5 stjerner!
Et fristed for kvalitetstid er det vi søker å være og alle rom er nyoppusset.
Jeg vil nevne at vi jobber for å øke resort opplevelsen og har lagt til flere aktiviteter i sommer. Sykler, vinkurs og kajakk er på plass for å nevne noe. I tillegg til å være et spahotell er Farris Bad også et levende og dynamisk galleri, og sentralt for kunst i Larvik. Utenfor heisen, i korridorene, i resepsjonen og på stranden finner du ca. 50 store og små kunstverk.

Hjertelig velkommen tilbake- vi er her for dere.

Solskinns-hilsen,