6 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 513
Prestigia.comUSD 535
TripadvisorUSD 513
Anmeldt 15. juli 2020

Vi fikk ett supert tilbud i forbindelse med gjenåpning grunnet COVID-19, og slo til med en tur til Larvik.

Ankom hotellet, parkerte i garasjen, og spaserte rett opp i resepsjonen. Der ble vi tatt imot av en veldig hyggelig dame som sjekket oss raskt inn, og ga oss fint rom med balkong og utsikt. Sengen var veldig god, rommet var fint - og vi sov godt. Gratis tidlig innsjekk grunnet gullmedlemskap i Nordic Choice.

Badet var fint, og vi hadde både dusj og badekar tilgjengelig. Brukte begge deler. Deilig med avslapning!

Benyttet oss av SPA-avdelingen. Det var mindre enn jeg trodde, men vi var der fra en torsdag til fredag - så det var lite folk generelt. Var deilig og avslappende.

Hadde en massasje som jeg var helt greit fornøyd med. Var ikke noe spesielt. Hadde bestilt en klassisk massasje, men det var mer som en aromaterapi.

Frokosten var bra selvom det ikke var buffet. God service!

Noen tips:

Vi måtte reservere SPA-tid. Dette fikk vi vite dagen før. Heldigvis var det få folk på hotellet. Dere kan med hell informere om dette tidligere.
Klemming blandt ansatte - ansatte i SPA-avdelingen klemmer på hverandre i resepsjonen. Hotellet var veldig opptatt smittevernregler, og da tar det seg ikke ut at de ansatte klemmer på hverandre i resepsjonen.
Frisk opp menyen i restauranten. Vi gikk ut ett annet sted for å spise middag da vi syntes maten var litt kjedelig i restauranten.

Reiser gjerne tilbake

2  Takk, Øyvind H
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Øyvind.

Takk for at dere valgte Farris Bad og at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet.

Det ble en pang-start etter at vi gjenåpnet og vi har forsøkt finne gode systemer og rutiner for de tiltak og tilpasninger vi har måttet gjøre. Vi har lansert en egen bookingside for tidspunkter til spa og måltider som vi håper gir en bedre brukervennlighet. Link får man tilsendt i bestillingsbekreftelsen slik at man kan legge inn tider god tid i forveien nå.
Vi tar smittevern på største alvor og våre ansatte skal absolutt ikke klemme og er godt informert om tiltak og forhåndsregler. Dette er tatt opp med vår spa sjef sammen med tilbakemelding på din på massasje. Terapeut skal underveis forsikre seg om at kunden er fornøyd og spørre om trykket er passende.

Menyer har blitt endret og i tillegg til 3 retters menyer kan man velge enklere alternativer.

Vi er veldig glade for at vi fikk pusset opp rommene i første kvartal og får mye ros for gode senger, dyner og puter som holder høy kvalitet.

Tusen takk for tips og god omtale- hjertelig velkommen tilbake til Farris Bad.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Pent hotell, hyggelig personale som yter god service.
Gode smittevern tiltak med tanke på covid-19.
Spiste 3-retters på kvelden i restauranten der, utrolig godt! Anbefales!
Pene og rene rom. Fin og stor spa-avdeling.
Bestilte også klassisk massasje, massøren var veldig flink og profesjonell.
Kommer nok tilbake hit en tur ja!

Takk, K5897BDidas

Våre gjester er vår glede, og vi er her for å gi påfyll. Godt å høre at dere ble fornøyd, slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Tusen takk:-).
Tidligere i år tok en av våre terapeuter bronsemedalje i NM i massasje og vi tilbyr over 50 ulike typer behandlinger. Håper dere også fikk vært med på badstu rituale som er veldig populært.

Velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Minimoon 2 netter med fantastiske spa-behandlinger og bølgeskvulp mot stranda å sovne til. Aftensol på akkurat passe stor veranda, hvorfra man også kunne se horisonten. Maten i strandbarene var bra, betjeningen hyggelig, meget god hygiene. Perfekt på alle måter!

3  Takk, joakimm953

Hei Joakim.
Takk for at dere valgte oss for en så spesiell og sjelden anledning Her kan du lytte til havet og store glassfasader slipper bølgene, årstidene og horisonten inn. I årstiden vi har nå er det flott å kunne spise og kose seg på terrassen eller bare sole seg og slappe av på stranden. Vi forsøker alltid å gjøre litt ekstra ved spesielle begivenheter og det er godt å se at dere ble fornøyd.

Hjertelig velkommen tilbake- vi er her for dere.

Solskinns-hilsen,
Linda

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell. Vi hadde rom med terrasse noe som var bra. Hyggelig betjening, og et godt opplegg på tross av korona. Frokosten var variert og god. På spa fekk du en tid så det var aldri travelt. Vi koste oss og kommer gjerne igjen

Takk, beatev115

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding- og takk for at dere valgte oss. Her hører du bruset fra bølgene og du kan se langt utover horisonten. Godt å høre at dere ble fornøyd. Vi har jobbet hardt for å kunne gi et trygt opphold, men også gode opplevelser med corona tiltakene vi har iverksatt. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 28. juni 2020

Bra service, bra plassering, finne room med bra størelse , Spa avdelingen er stort nok for en bra spa dag,tilgang til havet direkte fra hotellet. Frokost buffén er veldig variert og har noe for alle smakene.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Nello N

Hei Nello.

Takk for at du ga oss en rating her og så fin omtale.
Å gå inn døren på Farris Bad er som å komme til en annen verden. Her kan du senke skuldrene og leve i øyeblikket. Alle rom har gjennomgått en oppussing og med en fot på land og en fot i sjøen er beliggenheten på stranden unik. Hjertelig velkommen tilbake til Nordens vakreste spa-bad.

Beste hilsen
Linda