CheapTicketsUSD 296
Orbitz.comUSD 296
TripadvisorUSD 296
Prestigia.com
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var her på en liten miniferie. Maten var veldig bra alle dager vi spiste.
Fantastiske vlåskjell og fiskemiddager.
Dagen ble begynt med en veldig bra frokost,der jeg må si at den beste English breakfast er den beste jeg har smakt.
Resturangen er noe av det bedre i Larvik.Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, KeLe68
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Takk for fin tilbakemelding og at du tok deg tid til å skrive denne.
Med en fot på land og en fot i sjøen er beliggenheten på stranden unik. På denne årstiden kan man også spise alle måltider på vår store strandterrasse som ligger i tilknytning til restauranten. Jeg skal passe på å bringe rosen videre. Vi har stort fokus på mat og vin og det er veldig hyggelig å høre at dere hadde en god restaurantopplevelse.

Vi håper vi får anledning til å ønske velkommen tilbake til bruset fra bølgene.

Vennlig hilsen
Linda

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Herlig hotell med herlig spa-avdeling og god service. Selve spaet var stort, variert og gjennomtenkt. Eksempelvis var sjøbad lagt opp som en del av opplevelsen. Kombinasjon sjøbad og badstu ble det en herlig forfriskende opplevelse som vi mått gjenta flere ganger hver dag. Ellers var hotellet lekkert designet - med mye spennende kunst og interiør. Betjeningen var også veldig vennlige og behjelpelige. Alt i alt et supert opphold og vi kommer gjerne snart igjen !

Takk, paalgsatre

Her hører du bruset fra bølgene og du kan se langt utover horisonten. Bygningen og beliggenheten er unik, men den virkelige gode opplevelsen skapes blant mennesker. Tusen takk for herlig tilbakemelding- det setter vi stor pris på. Håper dere også fikk vært med på noen av badsturitualene. Vi har Nord-Europas største eventbadstu og badstu ritualene har blitt veldig populære. Våre badstumestere har markert seg i internasjonale konkurranser og tatt hjem flere priser.
Velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp:-)

Anmeldt 15. juli 2020

God mat, egen strand, gode drinker, store og fine rom, fine uteområder og mye mye mer. Alt var toppers her. Var her 3 netter i juli 2020. Bra med antibac stasjoner og rent var det også. Anbefales på det sterkeste

Takk, Anonym321342466192

Vårt motto er "Farris Bad- dit du vil tilbake" og vi blir veldig glad når vi ser at du har gitt oss 5 stjerner. Her hører du bruset fra bølgene og du kan se langt utover horisonten. Vi jobber hardt for å gi våre gjester et trygt opphold og har satt inn ekstra ressurser for å ivareta smittevern på en god måte.

Tusen takk for at dere anbefaler Farris Bad og hjertelig velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp.

Beste hilsen
Linda

Anmeldt 15. juli 2020

Vi fikk ett supert tilbud i forbindelse med gjenåpning grunnet COVID-19, og slo til med en tur til Larvik.

Ankom hotellet, parkerte i garasjen, og spaserte rett opp i resepsjonen. Der ble vi tatt imot av en veldig hyggelig dame som sjekket oss raskt inn, og ga oss fint rom med balkong og utsikt. Sengen var veldig god, rommet var fint - og vi sov godt. Gratis tidlig innsjekk grunnet gullmedlemskap i Nordic Choice.

Badet var fint, og vi hadde både dusj og badekar tilgjengelig. Brukte begge deler. Deilig med avslapning!

Benyttet oss av SPA-avdelingen. Det var mindre enn jeg trodde, men vi var der fra en torsdag til fredag - så det var lite folk generelt. Var deilig og avslappende.

Hadde en massasje som jeg var helt greit fornøyd med. Var ikke noe spesielt. Hadde bestilt en klassisk massasje, men det var mer som en aromaterapi.

Frokosten var bra selvom det ikke var buffet. God service!

Noen tips:

Vi måtte reservere SPA-tid. Dette fikk vi vite dagen før. Heldigvis var det få folk på hotellet. Dere kan med hell informere om dette tidligere.
Klemming blandt ansatte - ansatte i SPA-avdelingen klemmer på hverandre i resepsjonen. Hotellet var veldig opptatt smittevernregler, og da tar det seg ikke ut at de ansatte klemmer på hverandre i resepsjonen.
Frisk opp menyen i restauranten. Vi gikk ut ett annet sted for å spise middag da vi syntes maten var litt kjedelig i restauranten.

Reiser gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Øyvind H
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei Øyvind.

Takk for at dere valgte Farris Bad og at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet.

Det ble en pang-start etter at vi gjenåpnet og vi har forsøkt finne gode systemer og rutiner for de tiltak og tilpasninger vi har måttet gjøre. Vi har lansert en egen bookingside for tidspunkter til spa og måltider som vi håper gir en bedre brukervennlighet. Link får man tilsendt i bestillingsbekreftelsen slik at man kan legge inn tider god tid i forveien nå.
Vi tar smittevern på største alvor og våre ansatte skal absolutt ikke klemme og er godt informert om tiltak og forhåndsregler. Dette er tatt opp med vår spa sjef sammen med tilbakemelding på din på massasje. Terapeut skal underveis forsikre seg om at kunden er fornøyd og spørre om trykket er passende.

Menyer har blitt endret og i tillegg til 3 retters menyer kan man velge enklere alternativer.

Vi er veldig glade for at vi fikk pusset opp rommene i første kvartal og får mye ros for gode senger, dyner og puter som holder høy kvalitet.

Tusen takk for tips og god omtale- hjertelig velkommen tilbake til Farris Bad.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Pent hotell, hyggelig personale som yter god service.
Gode smittevern tiltak med tanke på covid-19.
Spiste 3-retters på kvelden i restauranten der, utrolig godt! Anbefales!
Pene og rene rom. Fin og stor spa-avdeling.
Bestilte også klassisk massasje, massøren var veldig flink og profesjonell.
Kommer nok tilbake hit en tur ja!

Takk, K5897BDidas

Våre gjester er vår glede, og vi er her for å gi påfyll. Godt å høre at dere ble fornøyd, slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Tusen takk:-).
Tidligere i år tok en av våre terapeuter bronsemedalje i NM i massasje og vi tilbyr over 50 ulike typer behandlinger. Håper dere også fikk vært med på badstu rituale som er veldig populært.

Velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp.