2 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 272
CheapTicketsUSD 272
TripadvisorUSD 272
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet var et høydepunkt i sommerferien 2020 hvor vi ble oppfordret til å holde oss i Norge. Veldig god mottakelse, hyggelig betjening og gjennomført kvalitet og design på hotellet og spaet. Vi hadde det som med terrasse og det ble ekstra hyggelig når solen tittet frem. Veldig god frokost og restaurant. Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, GEM_reiser
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Godt å høre at dere ble fornøyd, slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Tusen takk. Vi la til flere nye aktivitetstilbud i sommer som sykkel. kajakk, yoga på stranden og skrubb-kurs for å nevne noe. Håper dere også fikk vært med på badstu rituale som er veldig populært etterfulgt av et bad i sjøen.

Velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp.

Hilsen Linda

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Var her 1 dag på overnatting med frokost/lunsj/middag og spa. Spa avdelingen er super bra, veldig fint hotell med perfekt beliggenhet, 4 min å gå fra togstasjonen i Larvik. Rommet vårt var rent og fresht med fin utsikt. Lunsjen (blåskjell og skalldyrsuppe) var veldig bra. Middagen noe mindre bra, bifftartaren var noe mindre bra, men indrefilet og risottoen var bra. Servicen er noe treg. Jeg var fornøyd med frokosten. Farris bad ville jeg helt klart anbefalt, supert hotell med bra/stor spa avdeling.

2  Takk, charlottelarsen90
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei Charlotte.

Tusen takk for at du ga oss 5-stjerner og din tilbakemelding på oppholdet.
Det er enkelt å ta seg til Larvik med tog for eksempel fra Gardermoen eller Oslo og det er som du skriver en kort spasertur fra stasjonen til hotellet. Vi tilbyr også parkering i garasje og utendørs og man kan legge til med båt på gjestebrygge 200 meter fra hotellet.

Jeg bringer videre din feedback på maten til vårt food & beverage team. Vi vil alltid jobbe for å bli bedre og levere god kvalitet på mat og service.

Hjertelig velkommen tilbake til Nordens vakreste spa-bad.

Beste hilsen

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Var her på en liten miniferie. Maten var veldig bra alle dager vi spiste.
Fantastiske vlåskjell og fiskemiddager.
Dagen ble begynt med en veldig bra frokost,der jeg må si at den beste English breakfast er den beste jeg har smakt.
Resturangen er noe av det bedre i Larvik.Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, KeLe68

Takk for fin tilbakemelding og at du tok deg tid til å skrive denne.
Med en fot på land og en fot i sjøen er beliggenheten på stranden unik. På denne årstiden kan man også spise alle måltider på vår store strandterrasse som ligger i tilknytning til restauranten. Jeg skal passe på å bringe rosen videre. Vi har stort fokus på mat og vin og det er veldig hyggelig å høre at dere hadde en god restaurantopplevelse.

Vi håper vi får anledning til å ønske velkommen tilbake til bruset fra bølgene.

Vennlig hilsen

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Herlig hotell med herlig spa-avdeling og god service. Selve spaet var stort, variert og gjennomtenkt. Eksempelvis var sjøbad lagt opp som en del av opplevelsen. Kombinasjon sjøbad og badstu ble det en herlig forfriskende opplevelse som vi mått gjenta flere ganger hver dag. Ellers var hotellet lekkert designet - med mye spennende kunst og interiør. Betjeningen var også veldig vennlige og behjelpelige. Alt i alt et supert opphold og vi kommer gjerne snart igjen !

Takk, paalgsatre

Her hører du bruset fra bølgene og du kan se langt utover horisonten. Bygningen og beliggenheten er unik, men den virkelige gode opplevelsen skapes blant mennesker. Tusen takk for herlig tilbakemelding- det setter vi stor pris på. Håper dere også fikk vært med på noen av badsturitualene. Vi har Nord-Europas største eventbadstu og badstu ritualene har blitt veldig populære. Våre badstumestere har markert seg i internasjonale konkurranser og tatt hjem flere priser.
Velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp:-)

Hilsen Linda

Anmeldt 15. juli 2020

God mat, egen strand, gode drinker, store og fine rom, fine uteområder og mye mye mer. Alt var toppers her. Var her 3 netter i juli 2020. Bra med antibac stasjoner og rent var det også. Anbefales på det sterkeste

Takk, Anonym321342466192

Vårt motto er "Farris Bad- dit du vil tilbake" og vi blir veldig glad når vi ser at du har gitt oss 5 stjerner. Her hører du bruset fra bølgene og du kan se langt utover horisonten. Vi jobber hardt for å gi våre gjester et trygt opphold og har satt inn ekstra ressurser for å ivareta smittevern på en god måte.

Tusen takk for at dere anbefaler Farris Bad og hjertelig velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp.

Beste hilsen