3 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 243
CheapTicketsUSD 243
TripadvisorUSD 243
Anmeldt 22. november 2020 via mobile enheter

Fint opphold og nydelig spa. Maten i restauranten var god men dårligere service skal du lete lenge etter. Måtte etterlyse drikke tre ganger fra tre forskjellige servitører. Fikk servert «hvitvin som var fransk» og ikke noe mer info. Vinpakke bestod av tre glass til 700kr. Kjøp heller en flaske å del. Skal ikke spise der igjen, spesielt da det er fantastiske restauranter i nærheten av hotellet. (Eksempelvis restaurant Sjøslag)

Det må legges til at dagen etter hadde vi en fin opplevelse i seaside loungen med kjempe service. Kan anbefale afternoon tea:)

1  Takk, riisogrosa
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2020

Hei.
Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding, godt å høre at du satte pris på oppholdet og spa.
Det er utrolig leit at du fikk et dårlig inntrykk av restauranten. God service og kunnskap setter alle pris på og jeg beklager at vi skuffet dere. Jeg har videresendt dette til vår restaurantsjef og håper dere fikk gitt beskjed mens dere var hos oss slik at vi fikk muligheten til å gjøre det godt på noen måte. Dere er hjertelig velkommen tilbake til Farris Bad og jeg håper dere vil gi restauranten en ny sjanse. Du må gjerne ta kontakt med meg i forkant slik at vi kan diskutere vinvalg og annet.

Beste hilsen

Anmeldt 13. november 2020

Mannen min og jeg la bryllupsreisen til Farris bad. Vi dro mandag etter bryllupshelgen og vi er så glade vi fikk oppleve dette fantastiske stedet i løpet av noen ukedager. Det var lite folk, stille og rolig. Atmosfæren og fasilitetene var tipp topp. Vi ble tatt godt imot uansett hvor vi henvendte oss. God mat, god service og deilige spabehandlinger. Det føltes ut som vi oppholdt oss i en boble :-) Hit vil vi absolutt tilbake!

Takk, miemariee
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2020

Det er vi som skal takke for at dere valgte oss for en så spesiell anledning. Godt å høre at dere ble så fornøyd og fikk slappet godt av:-). Et fristed for kvalitetstid er det vi streber etter å være.

Alle gode ønsker for ekteskapet og hjertelig velkommen tilbake- vi er her for dere.

Beste hilsen
Linda

Anmeldt 6. november 2020 via mobile enheter

Helgen startet med at vi hadde betalt for tidlig innsjekk og spa, med etterfølgende middag klokken 19. Hotellet hadde glemt bookingen vår, og hele opplevelsen var veldig ubehagelig. Vi hadde valgt dette hotellet for feiring av 30årsdagen, siden vi har så mange fine minner fra tidligere opphold fra Farris Bad. Dessverre var dette en såpass dårlig opplevelse, at dette ble vår siste tur.

3  Takk, Hanne-Sofie

Hei Hanne-Sofie.

Dette gjør det vondt å lese, jeg skjønner godt at du er skuffet.
Her skulle jeg ønske vi kunne fått sett nærmere på saken sammen med deg.
Uten flere detaljer blir det vanskelig å kunne se hva som har skjedd, men jeg vil virkelig beklage at oppholdet denne gangen, med bursdagsfering og alt, ikke ble som forventet.

linda.schelander@farrisbad.no

Anmeldt 4. november 2020

Booket overnatting på farris bad med kjæresten med Ocean deluxe pakke.
Da vi kom fram for å sjekke inn klokken 11 (som avtalt), fikk vi beskjed om at rommet ikke var klart, og at vi måtte vente til klokken 16.. Veldig hyggelig løsning at vi fikk tilgang til spaet i mellomtiden:)
Rommet var utrolig fint, med havutsikt fra badet og deilige senger.
Servicen var ikke like bra. Vi måtte mase litt for å få hjelpen vi trengte, og de virket veldig travle. Frokosten var heller ikke bra. Da vi kom for å spise fikk vi beskjed om at de skulle stenge matsalen, og at vi derfor måtte spise oppe i baren. Her var utvalget veldig skuffende, i forhold til utvalget i spisesalen. Det fantes kun knekkebrød og et par rundstykker, og lite varmmat, i tillegg til at eggene var grønne. Senere under måltidet ser vi at servitørene begynner å bære opp gammel mat som var fra buffeten i spisesalen.. dette var rett og slett ikke godt nok, for man skal ikke servere gjestene sine gammel mat, og fortelle at det er samme utvalg av mat i spisesalen som i baren.

Rommet var fantastisk, men jeg sitter igjen med en dårlig opplevelse pga vinduene på sidene (på badet). Her var det ikke dekket til slik som resten av vinduet som pekte mot havet. Da var det slik at folk som gikk tur eller satt i stuen i leiligheten på andre siden av veien, kunne titte rett inn på badet.

Ellers var spa-besøket helt fantastisk, og jeg er veldig fornøyd. Men det blir ikke godt nok når jeg sitter igjen med slike opplevelser fra hotellbesøket.

Romtips: anbefaler rom med havutsikt
Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, julievanner12

Hei Julie.

Ocean deluxe rommene har flott utsikt, badekar og balkong og det er godt å høre at du du likte rommet så godt. Vi er veldig glade for at vi fikk pusset opp rommene i første kvartal og får mye ros for gode senger, dyner og puter som holder høy kvalitet.
Ut i fra det du skriver vil vi se nærmere på rommet jeg antar dere kan ha bodd på slik at vi kan få utbedret dette.

Vi har skjerpet inn Covid-19 tiltakene ytterligere og gjør alt vi kan for å gi våre gjester et trygt opphold. Har vi mange gjester som ønsker å spise samtidig har vi nå 2 like buffeter i restauranten og ønsker man å sitte lengre når det går mot stengetid for frokosten viser vi til Seaside Lounge & Food Bar. Uten eksakt dato kan jeg ikke si med sikkerhet hva som har skjedd i forhold til frokosten og tidlig innsjekk, men på generelt grunnlag kan jeg si at vi har innsjekk kl. 16.00 og etter avtale kl. 14.00. Du må gjerne ta kontakt med meg slik at jeg kan undersøke dette og gi deg en mer presis tilbakemelding. Det er viktig for oss at dere blir fornøyd og vårt motto er: Farris Bad-dit du vil tilbake.

linda.schelander@farrisbad.no

Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var 7 stykker til middag denne kvelden
Ble tatt i mot av en hyggelig kelner, og etter litt startproblemer med skanning av app osv. kom vi oss inn på den digitale menyen. En pasta, en fisk og 3 kjøttretter var det vi fikk å velge mellom. I tillegg noen forretter og et par desserter.
Maten kom relativt raskt på bordet, og de forskjellige rettene smakte godt.
Desserten derimot var skuffende og kaffen var ikke spesielt varm. Det var heller ikke noe påfyll av kaffe, noe jeg synes var skuffende. Prisene var vel det man må regne med på et sted som dette.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, sommelier-57

Takk for at dere valgte oss for en spesiell anledning og at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi søker alltid å gjøre litt ekstra når det er bursdag og jubileum som feires og det er leit å lese at avslutningen med dessert og lunken kaffe trekker ned.

Vi kan ikke skru tiden tilbake, men håper dere vil komme tilbake ved en senere anledning. Ta gjerne kontakt med meg på forhånd slik at vi får passet ekstra godt på dere.