3 personer ser på dette hotellet
CheapTicketsUSD 245
Orbitz.comUSD 245
FindHotelUSD 245
Anmeldt 9. februar 2021

Veldig uhyggelig! Hele oppholdet ble ødelagt på grunn av en frekk ansatt på spaet. Første og siste gangen min her. Ikke verdt pengene når de ansatte er så frekke. Ble utrolig ukomfortabel av dette! Kjempe dårlig.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, Gjest112
Anmeldt 4. februar 2021 via mobile enheter

Tusen takk for nok et fantstisk opphold på Farris Bad - et perfekt opphold for å prøve å lade litt batterier. Dere leverte topp nok en gang!
Å bli møtt med hyggelig hilsen og oppgradert rom som en guest fra dere toppet det hele; en overraskelse vi satt stor pris på!
Nydelig og rent rom med de deiligste senger og den vakreste utsikten. Med de superservicemindede folka i resepsjonen til de superproffe badstuemesterne (Lasse og ...-Roger) - helt vidunderlig å bli tatt så godt vare på på alle kanter!
Oppholdet, etter en god natts søvn, ble toppet med en nydelig frokost på rommet levert av verdens blideste dame - og så godt det smakte!
Tusen takk for oss - vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, ACU1975
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2021

Dit du vil tilbake, et fristed for kvalitetstid... dette er følelsen vi streber etter at våre gjester skal sitte igjen med.
Tusen takk for herlig tilbakemelding- det setter vi stor pris på og motiverer alle til å gjøre enda mer av alt det fine vi kan og som Farris Bad er.

Mange kommenterer de gode sengene. Dyner og puter som holder høy kvalitet er et viktig bidrag til bedre søvnkvalitet som vi er veldig opptatt av å fremme. Vi har totalt 6 puter i sengen og andre typer på forespørsel for å gi riktig volum og passform gjennom natten for den posisjon man sovner i.

Aufgus/ badsturituale har blitt veldig populært og med Lasse i spissen har våre badstumestere markert seg i internasjonale konkurranser og tatt hjem flere priser.

Hjertelig velkommen tilbake til lyden av bølgeskvulp:-)

Hilsen Linda

Anmeldt 1. februar 2021

Fint sted med god mat og fantastisk spaområde. Med tanke på pandemien synes jeg spaområdet var fylt opp med for mye mennesker. Det samme gjelder frokosten søndag morgen, her var det nærmest umulig å holde en meter avstand.

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Kristinenh97

Hei Kristine.
Takk for at du besøkte oss og for gode ord om mat og spa.
Sikkerhet for våre gjester og ansatte har høyeste prioritet og det er viktig å presisere at vi følger alle reguleringer og vi er i tett dialog med lokale helsemyndigheter. De har gitt oss grønt lys på måten vi drifter på, men vi er avhengig av samspill med gjestene for å lykkes med dette å holde avstand. Vi har innført slot tider slik at det ikke skal bli for mange mennesker og jeg beklager at dere følte at det ble slik. Vi håper å se deg igjen som vår gjest og jeg er tilgjengelig for ytterligere informasjon om våre Safe Stay tiltak.

Vennlig hilsen
Farris Bad

Anmeldt 31. januar 2021 via mobile enheter

1)Ikke bestill spabehandling
2)Unngå å snakke med annsatte
3)Nyt flott utsikt og deilig ro i spaavdelingen.

Dro på "drømmedag for to" i anledning 30års bursdag. Ble møtt av stressede ansatte i resepsjonen, selv om det ikke var andre gjester der. Husjet ned på parbehandlig hvor skum og såpe sprutet rundt oss mens de ansatte småløp frem og tilbake med vann. Noe lattermilde ble vi geleidet til del 2, hvor vi fikk deilig massasje av to flinke massører som gjorde sitt for å gi oss en avslappende opplevelse. Vi fikk håndklær og ble vist inn i spaavdelingen som er FANTASTISK, og følte virkelig at vi fikk valuta for pengene til slutt (4300kr).

Ved utgangen ble vi møtt av de samme, sure, stressa damene som kunne fortelle at vi ikke burde ha vært der overhodet siden vi ikke hadde rom på hotellet (Fikk velkomstsms og bekreftelse på behandling dagen før), og at spaavdelingen IKKE var en del av pakken. Kjekt å vite. Belære oss som om vi var 17åringer om kostnaden av å drive spa, og som om vi hadde brutt oss inn med finlandshette og kniv.

Endte opp med å måtte betale 400kr ekstra for håndkleavgift (??) og inngang til spa. Kvinnen var veldig fornøyd med seg selv og denne løsningen ettersom hun mente vi burde skjønne selv at en "drømmedag" på farris bad er 90minutter med sure spafolk, og at vi burde ha satt oss på bakbeina og knurret etter prisantydning da de ledet oss inn i spaavdelingen. Kommer aldri tilbake.

Takk, 164julianned

Hei Juliane.

Vi beklager veldig at du ikke ble fornøyde med opplevelsen hos oss, spesielt når det var en merkedag som dere ville feire. Det forelå en feil i vårt bookingsystem da vi i denne perioden ikke har anledning til å ta i mot gjester som ikke bor på hotellet. Dette skapte misforståelser internt og jeg kan bare beklage at dette la en demper på deres dag hos oss. Jeg forsøkte å komme i kontakt med deg angående dette.

Beste hilsen
Farris Bad

Anmeldt 23. januar 2021

Etter 4-5 besøk til Farris Bad tidligere, blir dessverre dette siste gangen. Maten var utrolig skuffende. Noe var nesten uspiselig. Synd at et så fint hotell og spa ikke når potensialet sitt, for alt annet er veldig bra.

Takk, 369kristinek

Hei Kristine.

Det er veldig leit å lese at du ble så skuffet. Vi jobber hardt med service og kvalitet i alle ledd og jeg skulle gjerne få snakket med deg om din opplevelse. Bygningen i seg selv med arkitektur og kunst, spa og beliggenheten på stranden skal være rammen rundt oppholdet hos oss, men mat, service og alt annet skal også være på topp. Klarer vi ikke å levere som vi skal er vi avhengig av tilbakemeldinger slik at vi kan gjøre korrigeringer for å bli bedre.

Vennlig hilsen