TripadvisorUSD 361
Trip.comUSD 361
Orbitz.comUSD 361
ZenHotels.com
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet definerer seg i luksussegmentet men den perfeksjonisme det krever er fraværende. Profesjonell resepsjon med utmerket service. Resturanten fremstår som den er uten ledelse, hvor det styres etter innfallsmetoden. Hyggelig betjening men stresset stemning. Maten er helt grei men ikke mer enn det, skuffende for vi hadde forventet noe mer. Å få hullet laken i en hotellseng er aldri kjekt men på et hotell som dette er det mer enn pinlig. Bade/spa anlegget er helt fantastisk og veldrevet. Eneste grunn til at jeg vurderer dette høyt er Spa/badeanlegget, hotellet overpriset og fremstår som noe annet enn hva Farris Bad reklamerer med.

1  Takk, RoesslandL
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Det er veldig leit å lese at vi ikke klarte å imponere deg mer. Vi jobber hardt med service og kvalitet i alle ledd og jeg skulle gjerne få snakket med deg om din opplevelse. Bygningen i seg selv med arkitektur og kunst, spa og beliggenheten på stranden skal være rammen rundt oppholdet hos oss, men mat, service og alt annet skal også være på topp. Klarer vi ikke å levere som vi skal er vi avhengig av tilbakemeldinger slik at vi kan gjøre korrigeringer for å bli bedre. Jeg vil be om en gjennomgang av laken hos vaskeriet, både sengetøy og håndklær er nytt og vi har mange som ber om å få kjøpe dette med hjem. Jeg kan bare beklage at finishen på opplevelsen ikke var god nok, men håper vi får sjansen til å vise oss bedre ved en senere anledning. Ta da gjerne kontakt med meg i forkant.

Vennlig hilsen
Linda
Hotellsjef
linda.schelander@farrisbad.no

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte sommer pakken, 2 overnattinger med 3 retters middag den ene kvelden. Hadde også bestilt 2 massasjer til oss 2 på nett. Sa også i fra om ikke dun på rom pga allergi ved bestilling. Ved ankomst, kå det ikke inne noe booking på massasje. Dette skulke de sjekke og komme tilbake til oss. Alt var fullbooket på spa avdelingen. Rommet car rent og pent, ingen dun dyner men den ene puten var dun. Fantastisk middag på kvelden ned proff kelner. Kveite taco er noe av det beste jeg har spist. Dag 2 kontaktet vi spa avd, og de klarte kun å skaffe en massasje siden det var fult. Som Siden jeg hadde bestilt stein massasje, klarte faktisk spa sjefen og ordne dette på kort varsel. Siden mannen min ikke fikk noen massasje time, fikk vi som kompensasjon ett algebras for to. Deilig❤️ Når det gjelder massasjen var den veldig skuffende. Ikke varme nok steiner, og generelt dårlig følelse hele timen. Selv om jeg sa i fra. Det står i stor respekt at Farrisbad og de som jobber der gjorde alt for at vi skulle ha det bra, og jeg slapp og betale for denne massasjen. Spa butikken ved resepsjonen er proff og jeg fikk en fantastisk servise av flotte Maisy. Heldige Farrisbad som har en så flott ansatt.

2  Takk, WencheR

Hei Wenche.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding- og takk for at dere valgte oss. Når ikke alt går som det skal er det viktig for oss å gjøre det godt igjen som best vi kan. Jeg sier til alle gjester gi oss beskjed om noe- vi er her for dere. Flott at du fikk sagt i fra og takk for ros- jeg skal bringe den videre til Maisy spesielt:-). Tidligere i sommer fikk vi utvidet spa shopen og vi gleder oss over å kunne tilby flere produkter under god veiledning av erfarne medarbeidere.

Vi håper å kunne ønske velkommen igjen snart.

Beste hilsen
Linda
Hotellsjef

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har flotte fasiliteter og rom. Spaavdelingen er super, og alt burde vært topp. Prisene er skyhøy og forventningene deretter. Når det svikter på en rekke mindre områder så er det nok dessverre dårlig ledelse og ikke dårlig personale. Eksempler på svikt var mangler på rommet ved ankomst forhold til bestilling, svak rengjøring, diskusjoner om hva som kan føres på rommet, bestilt bord for markering av dag, men ikke noe tilrettelagt, kvittere for mat før den er mottatt, og generelt svak kvalitet på maten.
Her bør man vurdere å sende ledelsen på studietur til andre som holder høyt nivå da dette ikke treffer etter det vi oppfatter er ambisjoner om høy klasse på produktet.

1  Takk, RosslandR
Tine Rosland, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei RosslandR,

Takk for at du sender oss tilbakemeldinger etter deres opphold.

Synd å lese at dere ikke er helt fornøyd etter besøket deres.
Vi tar selvsagt med oss kommentarene videre til alle avdelinger - så vi kan rette opp på det du nevner.

Om det skulle være noe mer - send meg gjerne en mail på: tine.rosland@farrisbad.no

Ønsker deg fortsatt god sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2021

Bodde på hotellet også i år etter et fantastisk opphold i fjor. Fikk denne gangen også selskap av et vennepar. Fikk etter noe ventetid tildelt et rom som ikke var skikkelig rengjort. Sengene og badet var bra, men gulv var ikke støvsuget/vasket og bord var ikke tørket og minibar tilgriset. Vi fant også glasskår på gulvet. Dette ble ordnet neste formiddag. Venneparet hadde en tilsvarende opplevelse; de fant matvarer m.m. som ikke var fjernet. Vi hadde også en lite hyggelig opplevelse da vi skulle slappe av med en kopp te i SPA-avdelingens hammocker tirsdag 6/7 ved 16 tiden da to unge damer som jobbet der hadde det svært hyggelig med høy tale og latter. De tok overhode ikke hensyn til gjestene som skulle slappe av. Dette er et flott anlegg, men dessverre ser det ut som flere av betjeningen ikke lenger skjønner at det er gjestenes ve og vel de er der for. En trist utvikling!

1  Takk, _yvindv2015

Hei,

Takk for tilbakemelding etter deres opphold.
At renhold og rom ikke har vært i topp stand ved ankomst, kan vi bare beklage for.
Slik skal det ikke være.

Vi vil også følge opp det du nevner av private samtaler personal i mellom.

Håper dere utover dette hadde ett fint opphold - og at dere fikk slappet noe av.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Et flott hotell med fantastisk beliggenhet. Spaanlegget er av de sjeldne, HELT fantastisk Masse å velge mellom og ikke for mye folk Et fantastisk badstu-rituale som bør prøves. I restauranten gikk alt på skinner både til frokost og middag. Stort utvalg til frokost og aldri tomt av noen ting. Smilende og serviceinnstilt personale over alt. Vil rette en spesielt stor takk til Kristin (renholdsansvarlig) som gjorde oppholdet vårt ekstraordinært ❤ Vi kommer tilbake

Takk, Yvonne K
Tine Rosland, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei :-)

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemelding <3.
Utrolig fint for oss å lese at dere er så fornøyde :-).

Håper vi ser dere igjen.

Fortsatt god sommer og velkommen tilbake!