TripadvisorUSD 357
Orbitz.comUSD 357
Trip.com
ZenHotels.com
Anmeldt 28. juli 2021

Vi var to familier ( 3+3 ) som hadde en overnatting med spa. Store fine rom, trivelig atmosfære. Hyggelig betjening over alt. Svært godt merket og ordnet ift corona tiltak. Det imponerte.
Super frokost og eventyrlig frokost terrasse, DET var en god start på dagen. Vi koste oss veldig.

1  Takk, Jens Petter S
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Jens Petter.
Så hyggelig med familiteur:-). Vårt motto er "Farris Bad- dit du vil tilbake" og vi setter stor pris på din gode tilbakemelding. Her finner du spennende arkitektur, kunst som berører, unik beliggenhet og et ekte spa med naturlig vannkilde. Vi ønsker varmt velkommen tilbake.

Vennlig hilsen
Linda Schelander

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt aften med god mat og utrolig god service! Vi var så heldige å få Fiona, så om dere er like heldige er kvelden sikret med den britisk-engelsk talende dama!

Det var mange forskjellig drinker og et godt sortemang med retter som endrer seg for hver dag!

Takk, Voyage43176512689

Tusen takk for så fin tilbakemelding og omtale av Seaside Lounge & Food Bar og Fiona- hun er suveren.
Vår dyktige barsjef Szymon komponerer unike drinker og vi er stolte over at han iapril kom til den norske finalen i verdens største og mest prestisjetunge konkurranse for bartendere i verden, World Class.-).
Vi håper oppholdet ga mersmak og at vi ser deg igjen som vår gjest.

Beste hilsen
Linda Schelander

Anmeldt 27. juli 2021

Fra vi sjekket inn til vi sjekket ut følte vi oss godt ivaretatt og velkomne. De ansatte var veldig oppmerksomme og hjelpsomme. Spa avdelingen er fin med mange badstuer. Du kan gå rett ut fra spa til stranden eller til fjorden. Det trekker litt ned at bassenget er lite og konseptet om naturlig nakenhet i sauna-avdelingen følges ikke (når vi var der).
Fin restaurant og frokost buffer, igjen de ansatte er veldig service innstilte og er over alt. Resepsjonen oppdaterte oss med informasjon på sms under hele oppholdet. Veldig bra!
Deilig strand ved hotellet og flere restauranter i gangavstand.
Jeg pleier ikke å gi full pott på hoteller i Norge, men her gjør jeg et unntak.

Romtips: Velg rom med balkong og havutsikt. Verdt pengene.
Takk, Ole-Fredrik E

Hei Ole-Fredrik.
De beste opplevelsen skapes blant mennesker og vi setter stor pris på din gode tilbakemelding, det motiverer oss alle.
Håper dere også fikk besøkt den nye takterrassen som har fantastisk utsikt:-).
Hjertelig velkommen tilbake til bruset fra bølgene- vi er her for dere.

Beste hilsen
Linda Svhelander

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Det er alltid koselig å komme til Farris bad, denne gangen også :-)
MEN….. de har tapt seg mye siden sist vi var der. Jeg forstår dette med covid 19 regler (noe de var veldig flinke med…. Det skal de ha :)
Funn av tånegler, sand osv på altanen vår var litt ekkel..
Generelt renholdet burdet vært bedre.
Selve pris på rommet var helt greit, men å ta betalt nesten 1000,- for å få ligge på en av de tre solsengene i 3 timer….. den er drøy!

Romtips: Forhør deg ang booking av spa, mat osv osv. dette fikk ikke vi beskjed om på forhånd. Utenom det….. koooos dere :)
Takk, evak498

Hei Eva.

Rent skal det alltid være og det er leit å lese at vi ikke har vært flinke nok. Jeg kan bare beklage, slik skal det ikke være hos oss. Jeg håper du fikk gitt oss beskjed mens du var her slik at vi fikk muligheten til å rette opp og gjøre det godt igjen overfor dere, Takterrassen har flott utsikt og vi kommer til å utvikle den videre frem mot neste sesong. For 995,- får man de beste VIP dobbel sol-sengene som inkluderer mineralvann, snacks og produkt amenities som solkrem. Det er viktig for oss at du blir fornøyd og ta gjerne kontakt med meg ved et nytt opphold så kan vi hjelpe dere å legge til rette for en god Farris Bad opplevelse,

Med vennlig hilsen
Linda
linda.schelander@farrisbad.no

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde en natt i Gyldenløve suiten I forbindelse med vår bryllupsdag. Vi har haft helt fantastiske 24 timmer på Farris bad. Har lest dårlige anmeldelser på maten. Men kan ikke si mig enig i det. Vi spiste 3 retters og alt smakte helt topp. Det ende var at vår servitør var meget stresset og ikke så hyggelig. Rakk ikke ens å drikke upp champagne glasset før forretten kom. Rommet var rent og pent, fantastisk utsikt og stort Spaet like så. Lite info på selve spa delen då allt i det store bassenget gikk på intervaller, trur ikke det det noen som ikke prøvde å trykke på knapper uten at noe skjedde. Gick på 10 min intervaller. Men allt i alt et meget bra oppehold. Litet minus for at vi booket Hamam på forhånd, vi kunde ha fått det til en brøkdel av prisen når vi var på hotellet. Men Hamamen var fantastisk. Så kan ikke klage på det. Selv om det ikke er gratis å vare på Farris bad. Er det helt klart vert pengene.
Allt i allt fantastisk opphold og vi kommer garantert tilbake igjen. Takk for oss Farris Bad.

Takk, V1242MWjohannar
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Vårt motto er "Farris Bad- dit du vil tilbake" og vi blir veldig glad når vi ser at du har gitt oss 5 stjerner og så god omtale. Tusen takk. Det er spesielt hyggelig å lese at dere ble så fornøyd med maten og da blir det synd at ikke servicen var ditto. Jeg kan bare beklage og håper dere fikk sagt i fra mens dere var her. Det skal ikke være noen forskjell i pris om man bestiller behandlinger på forhånd, dette må jeg undersøke med vår spasjef. Vi har stor etterspørsel på behandlinger og jeg vil oppfordre alle som ønsker å booke behandlinger å gjøre dette så tidlig som mulig. Vi tilbyr og endel gjør det selv opplevelser og ser også på muligheten for in room treatments på rommet. Alle badsturitualer er inkludert og er veldig populære, jeg håper dere fikk vært med på dette.

Velkommen igjen, vi er her for dere.

Hilsen Linda