Travelocity
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Orbitz.comUSD 303
FindHotelUSD 298
Anmeldt 30. august 2021

I forbindelse med vår første gravididet booket vi Ventetidpakken. Og visst fikk vi vente. Vi betalte for "et ekstra hyggelig rom med forfriskende eplemost, sjokolade og spa-kit". Dette var ikke på plass da vi sjekket inn til avtalt tid. Jeg gikk til skranken og spurte om det hadde skjedd en feil. Fikk da beskjed om at det ville bli levert snart, som om det ikke var noe uvanlig med det. Vi forlot etterhvert rommet for å rekke bestilt behandling kl17 og spa-tid. Tilbake på rommet rundt 1930 fortsatt ingen Ventetidpakke. Forsøkte å ringe resepsjonen tre ganger, men ingen svar. Rundt 2000 gikk jeg derfor ned igjen og etterlyste Ventetidpakken, som selvfølgelig skulle ordnes mens vi spiste middag. Tilbake på rommet etter middagen, rundt 2230 var ventetiden endelig over. Da hadde den gravide fått musserende med 11,5% alkohol, ikke eplemost. Hele bakgrunn for vår booking handlet om graviditet, stresse ned og feire denne. Dessverre dro vi triste og skuffet hjem neste dag med 9000kr mindre på kontoen.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Maja J
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Maja.

Dette er ikke den ventetid pakken vi ønsker å levere, det er sikkert. Jeg skulle gjerne hørt fra deg når dere bodde slik at jeg kan undersøke nærmere rundt dette og få tatt det opp internt, slik skal det ikke være.
På generelt grunnlag vil jeg si at vi ved innsjekk skal gå igjennom bestillingen og er rommet klart tidlig, sjekker vi gjester inn så tidlig som mulig slik at man skal slippe å vente unødig lenge med innsjekk. Da er det viktig at gjest får beskjed om pakke ikke er kommet på rommet og få gitt beskjed videre internt om at gjest har kommet.

Linda

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var på hotellet fra onsdag til fredag for å unngå for mye folk. Hotellet har selvsagt en god spa, men når man må stå i kø for ulike rom så blir selve spaopplevelsen dårlig. Her slippes det inn for mange gjester samtidig. Da holder det ikke å skylde på at noen dager er mer travle. Dette var skuffende greier. Restauranten hadde god mat, men servitørene var uhyggelige og kjipe. Ser opp i luften når de tar bestilling, feilinformerer om maten og pusher oss ut når desserten er fortært. Vi hadde hørt bra ting om restauranten, men dette stemte dårlig med vår opplevelse. Kommer nok ikke tilbake hit med det første.

Romtips: For middag anbefales det å spise ute i byen da hotellrestauranten er en kjip opplevelse. Restaurant Sjøslag kan anbefales på det sterkeste
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, stians987
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Stian.

Det er veldig leit å lese at dere ble så skuffet. Vi vil alltid jobbe for å bli bedre og levere god kvalitet og service. Når vi ikke klarer å levere slik vi skal er det ekstra viktig for oss å gjøre det vi kan for å gjøre det godt igjen. Jeg kan bare beklage og håper dere fikk sagt ifra mens dere var her. Jeg bringer videre din tilbakemelding til vårt restaurant team og håper dere vil vise oss tilliten til å levere en bedre Farris Bad opplevelse ved en senere anledning.

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min bestilte pakken «lovebirds», superdigg hotellrom!
Men de situasjonene som oppsto drar stjernene fra en 4-5 til en 3’er er at du merker fort hvem som har betalt minst, vi opplevde da i restauranten at et bord vedsiden av oss ble det satt 4stk (2 helt ukjente par) på samme bord, noe vi la merke til var ukomfortabelt forr dem og konkluderte med at de har ikke fått reservasjon etc altså betalt mindre enn f.eks oss som hadde bord helt alene. Kan være vi tar helt feil men altså hvem setter to ukjente par på samme bord på en «fin/bra» restaurant? Veldig dårlig i mine øyne.

Itillegg hadde vi 2retters middag inkludert, måtte betale ekstra dersom vi skulle ha den og den retten. Om det er vanlig? Ikke vet jeg.

Deretter så kom spaet.. vi hadde reservert tidspunkt så vi tenkte jo at det er for at det ikke skal bli mange der. Vell der tok vi helt feil, spaet var stappfult!! Var lange køer til jacuzzien, vi ventet i 20minutter for å bruke den. Bassenget var fult, samme med badstu etc.

Vi kom dit for å slappe av, ikke for å stå i kø på et «bra» spa.

2  Takk, Margrete W

Hei Margrete.

Takk for at du valgte å besøke Farris Bad og at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Godt å høre at dere satte pris på rommene. Lovebirds pakken er en av de mest populære og inkluderer musserende konfekt sjokolade fra prisbelønte Jentene på Tunet og SPA kit med produkter fra Babour laget for Farris Bad, i tillegg til middag.
Corona situasjonen har satt alle på prøve og vi jobber hardt for å gi våre gjester et trygt opphold. Det er viktig å presisere at vi følger alle reguleringer og vi er i tett dialog med lokale helsemyndigheter. Vårt spa er på 2500m2 og vi tillater maksimalt 100 personer samtidig og har spa verter som jobber med å fordele gjestene på en god måte. Uten å vite når dere har bodd får jeg ikke undersøkt dette nærmere, men vi har fått mange tilbakemeldinger fra gjester som bor her ofte at de setter pris på systemet med slots da det begrenser antall personer i spa samtidig og fører til en bedre spa opplevelse.

Det skal ikke være slik at par deler bord og spesielt ikke mtp corona restriksjoner. Igjen, det blir vanskelig for meg å si noe konkret eller undersøke nærmere uten mer informasjon, men ta gjerne kontakt med meg om du ønsker det. Jeg håper vi får anledning til å ønske velkommen tilbake og gi dere en fullverdig Farris Bad opplevelse da.

Beste hilsen

Anmeldt 28. juli 2021

Vi var to familier ( 3+3 ) som hadde en overnatting med spa. Store fine rom, trivelig atmosfære. Hyggelig betjening over alt. Svært godt merket og ordnet ift corona tiltak. Det imponerte.
Super frokost og eventyrlig frokost terrasse, DET var en god start på dagen. Vi koste oss veldig.

1  Takk, Jens Petter S
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Jens Petter.
Så hyggelig med familiteur:-). Vårt motto er "Farris Bad- dit du vil tilbake" og vi setter stor pris på din gode tilbakemelding. Her finner du spennende arkitektur, kunst som berører, unik beliggenhet og et ekte spa med naturlig vannkilde. Vi ønsker varmt velkommen tilbake.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt aften med god mat og utrolig god service! Vi var så heldige å få Fiona, så om dere er like heldige er kvelden sikret med den britisk-engelsk talende dama!

Det var mange forskjellig drinker og et godt sortemang med retter som endrer seg for hver dag!

Takk, Voyage43176512689

Tusen takk for så fin tilbakemelding og omtale av Seaside Lounge & Food Bar og Fiona- hun er suveren.
Vår dyktige barsjef Szymon komponerer unike drinker og vi er stolte over at han iapril kom til den norske finalen i verdens største og mest prestisjetunge konkurranse for bartendere i verden, World Class.-).
Vi håper oppholdet ga mersmak og at vi ser deg igjen som vår gjest.

Beste hilsen