TripadvisorUSD 297
Orbitz.comUSD 297
Prestigia.com
Trip.com
Anmeldt 9. september 2021

Vi valgte å dra til Farris bad for vår bryllupsreise.
Før ankomst ringte resepsjonen to ganger for å høre om vi kom, selv om vi hadde informert på e-post om at vi kom senere.
Vi hadde også informert om at dette var vår bryllupsreise og hadde forventet bedre service.

Vi fikk en skitten pute med noe som lignet blod.. Da vi ga beskjed i resepsjonen og forlot hotellet et par timer, da vi kom tilbake var ingenting gjort og vi måtte ned å purre på det.
Da de til slutt ordnet det fikk vi en eplemost som kompensasjon, noe som var hyggelig, men minimum å forvente når sengetøyet er skittent..

Vi hadde frokosttid til kl 10:30, kl 10:20 begynte personellet å støvsuge resturanten.
Rengjøringspersonellet lager også endel leven i gangene på morgenen (søndag) og rengjøringstrallene står i gangene omtrent hele dagen.

Da vi spurte om sen utsjekk fikk vi beskjed om at vi måtte betale 350kr for det. Da vi skulle sjekke ut jobbet heldigvis en serviceinnstilt resepsjonist som kunne fortelle oss at vi allerede hadde sen utsjekk inkludert.

Hotellet har en fantastisk beliggenhet og spaet er fint, men servicen vi opplevde denne gangen speiler dessverre ikke prisen.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, SolElisabeth
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2021

Hei Sol Elisabeth.

Vårt mål er å være spesielt gode på spesielle begivenheter som bryllup, bryllupsreise, frieri, bursdager og andre merkedager. Vi kan skreddersøm og har mange forslag som kan sette prikken over i en og våre gjester er vår glede. Vi har gått gjennom saken hos oss og med deg og gjør tiltak for bedre oppfølging, kommunikasjon og kvalitetssikring.

Beste hilsen

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Vi booket oss på farris fra mandag til tirsdag . Det anbefales , da det var lite folk og ingen kø i spa som mange har beskrevet før.
Mange fine muligheter for ulike opplevelser i spa området(ikke bare en badstue og ett basseng).
Vi spiste ikke middag på hotellet da det var såpass dårlige reviews men anbefaler fortsatt oppholdet og spa opplevelsen. Vi syns farris var mye bedre enn andre spa opphold som kragerø! En liten minus var lang kø ved innsjekk. Ellers så fikk vi et fint rom med utsikt inn mot hotellet. God frokost buffé og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, Aina R
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Aina.

Ved å booke et opphold hos oss enten det er Søndagsro pakken eller en ukedag kan man få bedre priser, bedre plass i spa og vi opplever at det kan være enklere for mange å sette av tid sammen.Så vi vil gjerne slå et slag for kvalitetstid midt i uken, som par, vennetur eller deilig egentid:-)

Det er veldig hyggelig å lese at dere satte pris på spa, rommet, frokost og service. Vi får både ros og ris når det gjelder restauranten, men kan love at vi jobber hardt for å heve kvaliteten på mat og service og håper dere vil våge å prøve den ved et senere opphold. Klarer vi ikke å levere som vi skal så gi oss beskjed med en gang er det jeg sier til alle gjester. Da vil vi gjøre hva vi kan for å rette opp- fornøyde gjester som kommer igjen og igjen er vårt mål.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din vurdering og hjertelig velkommen tilbake til Farris Bad.

Beste hilsen
Linda

Anmeldt 5. september 2021

Har vært utallige ganger på Farris, både overnattet og på dag-spa. Synes servicen har vært jevnt dalende de siste år, men møter fortsatt mange søte ansatte som gjør sitt beste. Ved siste besøk glemte jeg å ta med noen plagg fra skapet på rommet og kontaktet hotellet to dager etter utsjekk. Er 100% sikker på hvor de lå og hvilket rom jeg bodde på. Etter dagevis med mas fra min side fikk jeg en brydd melding om at de ikke kunne finne klærne mine, og jeg skulle visst hvor mye som ble gjenglemt. På tide å se på rutinene rundt det, da det visstnok er et så stort problem. Savner klærne mine.

Takk, 982siljeh
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei Silje.

Vi har et system der gjenglemte saker og tøy blir registrert og jeg vil gjerne undersøke dette nærmere. Vi trenger da noen opplysninger fra deg og jeg håper du vil ta kontakt med meg på mail eller telefon, vi skal gjøre alt vi kan.

33 19 60 00

Anmeldt 30. august 2021

I forbindelse med vår første gravididet booket vi Ventetidpakken. Og visst fikk vi vente. Vi betalte for "et ekstra hyggelig rom med forfriskende eplemost, sjokolade og spa-kit". Dette var ikke på plass da vi sjekket inn til avtalt tid. Jeg gikk til skranken og spurte om det hadde skjedd en feil. Fikk da beskjed om at det ville bli levert snart, som om det ikke var noe uvanlig med det. Vi forlot etterhvert rommet for å rekke bestilt behandling kl17 og spa-tid. Tilbake på rommet rundt 1930 fortsatt ingen Ventetidpakke. Forsøkte å ringe resepsjonen tre ganger, men ingen svar. Rundt 2000 gikk jeg derfor ned igjen og etterlyste Ventetidpakken, som selvfølgelig skulle ordnes mens vi spiste middag. Tilbake på rommet etter middagen, rundt 2230 var ventetiden endelig over. Da hadde den gravide fått musserende med 11,5% alkohol, ikke eplemost. Hele bakgrunn for vår booking handlet om graviditet, stresse ned og feire denne. Dessverre dro vi triste og skuffet hjem neste dag med 9000kr mindre på kontoen.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Maja J
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Maja.

Dette er ikke den ventetid pakken vi ønsker å levere, det er sikkert. Jeg skulle gjerne hørt fra deg når dere bodde slik at jeg kan undersøke nærmere rundt dette og få tatt det opp internt, slik skal det ikke være.
På generelt grunnlag vil jeg si at vi ved innsjekk skal gå igjennom bestillingen og er rommet klart tidlig, sjekker vi gjester inn så tidlig som mulig slik at man skal slippe å vente unødig lenge med innsjekk. Da er det viktig at gjest får beskjed om pakke ikke er kommet på rommet og få gitt beskjed videre internt om at gjest har kommet.

Linda

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var på hotellet fra onsdag til fredag for å unngå for mye folk. Hotellet har selvsagt en god spa, men når man må stå i kø for ulike rom så blir selve spaopplevelsen dårlig. Her slippes det inn for mange gjester samtidig. Da holder det ikke å skylde på at noen dager er mer travle. Dette var skuffende greier. Restauranten hadde god mat, men servitørene var uhyggelige og kjipe. Ser opp i luften når de tar bestilling, feilinformerer om maten og pusher oss ut når desserten er fortært. Vi hadde hørt bra ting om restauranten, men dette stemte dårlig med vår opplevelse. Kommer nok ikke tilbake hit med det første.

Romtips: For middag anbefales det å spise ute i byen da hotellrestauranten er en kjip opplevelse. Restaurant Sjøslag kan anbefales på det sterkeste
1  Takk, stians987
Linda Schelander, Gjestetjenester/resepsjon på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei Stian.

Det er veldig leit å lese at dere ble så skuffet. Vi vil alltid jobbe for å bli bedre og levere god kvalitet og service. Når vi ikke klarer å levere slik vi skal er det ekstra viktig for oss å gjøre det vi kan for å gjøre det godt igjen. Jeg kan bare beklage og håper dere fikk sagt ifra mens dere var her. Jeg bringer videre din tilbakemelding til vårt restaurant team og håper dere vil vise oss tilliten til å levere en bedre Farris Bad opplevelse ved en senere anledning.