Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Åpen i dag: Stengt
Fantastisk klatrepark

En fantastisk klatrepark nord for Larvik. Vi var en familie på fem med barn i alderen 2-16 år og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
audunness
Oslo, Norge
En flott park

Vi var der med en 9-åring og en 15-åring. Alle hadde det helt topp, og fikk utfordret... les mer

Anmeldt 19. september 2022
utpaaturer
Oslo, Norge

1924 av 100 anmeldelser
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Før vi skulle starte klatringen, fikk vi opplæring i sikker bruk av utstyr.
Vi hadde lenge gledet oss til å besøke parken og vi ble definitivt ikke skuffet. Besøket på Høyt og lavt ble uten tvil en av våre beste sommeropplevelser i år. En stor og flott park med mange alternative løyper. Vi har allerede planer om å komme tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 159marleneb
Anmeldt 27. august 2018

Flott park med mange løyper for store og små. Vi var her med to over 140 og en under. Vi rakk ikke å ta alle løypene, så vi kommer tilbake. Topp dag for store og små. lite minus for litt høy pris. Hyggelige personale over alt i parken, men de kunne vært litt mer overvåkne overfor de som ikke følger reglene. De fleste følger dem heldigvis, men det er noen som må presse seg frem.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Første besøk her. En flott park med noe for enhver smak. Vanskelig og lett. Høyt og lavt. Fort og sakte. Selv på en solrik søndag i juli ble det ingen køståing fordi det er så enormt mange løyper.

Hyggelig at de tar naturen varsomt i bruk, og har klippet gress noen steder slik at det blir et par parker for piknikk.

To zip-lines over Lågen er bare to høydepunkt av mange.

Hele familien var imponert over parken. Det blir en del penger av det når familien er stor. Men det føles vel verd det.

Det eneste jeg savnet var en guide/instruktør som kunne bistå med råd på de vanskeligste momentene i den svarte løypa «Vriompeisen».

Takk til de som fant på å etablere denne parken midt i skauen i Vestfold. Ta turen. Du vil ikke angre.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Norjanpoika
Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Den årlige turen med hele familien er gjennomført, og jeg digger stedet bare mer og mer. Barna på 6, 11 og 13 storkoser seg også i tretoppene. Her er det noe for enhver smak enten du nesten vil klatre på bakken, til de virkelig krevende og luftige svev i toppen av de største grantrærne i Lågendalen. Gradestokken viste 27 grader og mange av gjestene hadde nok dratt på stranda fremfor å legge turen til indre Vestfold, men det passet jo oss bra. Mange av løypene ligger i skogen og har god skygge. I de andre løypene fikk vi luftige svev, med vannflasken lett tilgjengelig var ikke varmen noe problem. Trivelige og hjelpsomme ansatte. Tilrettelagt med varme griller (innomhus grunnet den ekstreme skogbrannfaren) kiosken har et godt utvalg, rene og innbydende lokaler. Sikkerheten er meget godt ivaretatt. Godt vedlikehold og nytt utstyr.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Steinarmsm
Anmeldt 5. juni 2018

Har vært i flere klatreparker, men dette er den beste! Kjempefint område med passende løyper for alle, og mange lange og morsomme ziplines. Veldig fint at det selv på en solfylt søndag i mai ikke er flere folk enn at man slipper køer.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, ChristianFoWi