Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Åpen i dag: Stengt
En flott park

Vi var der med en 9-åring og en 15-åring. Alle hadde det helt topp, og fikk utfordret... les mer

Anmeldt 19. september 2022
utpaaturer
Oslo, Norge
Bra intruksjoner, gøy å få bukt kroppen:)

Jeg syntes dette er ett veldig bra reisemål hvis du ønsker og være i fysisk aktivitet, få brukt... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com

Anmeldt 12. september 2022
jonathannB6888CR

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Kjempeflott anlegg med god plass og hyggelig stemning. Fint å kunne operere fritt på egenhånd. Utfordringer i massevis for store og små. Endel aktivitet blir det også, så bra for kropp og sjel. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Kost oss to helger på rad nå. Lite kø begge ganger. Hyggelige ansatte. Rent og fint i parken og på toalettetanleggene. Mye moro

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 453anetteg
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Var her sist lørdag. En dag med et fantastisk vær, strålende solskinn og høye temperaturer. Hadde med meg tre barn på 9 og 10 år, og en 13 åring. Tidsrommet hvor solen var på det varmeste, ble vel varm i klatreløypene i direkte solskinn. Nede i skogen, i de grønne løypene, var det perfekt. Skygge og passende temperatur. Lite folk pga varmen, så vi slapp kø-klatring. Vi gikk for maten på kafeterian denne gang. Kjærraburger og lapskaus falt i smak. Kjølig og god temperatur inne i kafeterian. Alle hadde en flott dag i løypene.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Ann-Mari S
Anmeldt 4. februar 2019

Dette er en fantastisk fin tur og ta med litt eldre barn, som liker og klatre. Her kan du klatre i forskjellige løyper, og sipp line, som går over Lågen. Mye morro.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, th0maseddy
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Før vi skulle starte klatringen, fikk vi opplæring i sikker bruk av utstyr.
Vi hadde lenge gledet oss til å besøke parken og vi ble definitivt ikke skuffet. Besøket på Høyt og lavt ble uten tvil en av våre beste sommeropplevelser i år. En stor og flott park med mange alternative løyper. Vi har allerede planer om å komme tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 159marleneb