Klatrepark for alle

Perfekt for store og små. Min 5 åring elsket stedet. Det var hennes første gang. Fikk god... les mer

Anmeldt 15. juli 2021
steven h
Oslo, Norge
Korona vennelig 👍

Vi var to familier som var på Høyt og lavt onsdag 12.august. Dette stedet har virkelig skjønt... les mer

Anmeldt 13. august 2020
kennethreiss
Krakow, Polen

Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk dag på Høyt og Lavt!!
Vi storkoste oss! Anbefales på det varmeste! Vi hadde 3 timers billett, neste gang blir det hel dag! Gutta på 10, 12 og 21 ville gjerne klatre mer! Mange forskjellige løyper og utfordring og mestring til alle! Flott at det er så godt organisert nå (korona) ting gikk kjapt og greit og veldig hyggelig personalet.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Kristine N
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Skikkelig bra for liten og stor. Proff og hyggelig besetning! Kan virkelig anbefales! Veldig krevende løyper og mindre krevende.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, X6439RCthomasm
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Kjempeflott anlegg med god plass og hyggelig stemning. Fint å kunne operere fritt på egenhånd. Utfordringer i massevis for store og små. Endel aktivitet blir det også, så bra for kropp og sjel. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Kost oss to helger på rad nå. Lite kø begge ganger. Hyggelige ansatte. Rent og fint i parken og på toalettetanleggene. Mye moro

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 453anetteg
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Var her sist lørdag. En dag med et fantastisk vær, strålende solskinn og høye temperaturer. Hadde med meg tre barn på 9 og 10 år, og en 13 åring. Tidsrommet hvor solen var på det varmeste, ble vel varm i klatreløypene i direkte solskinn. Nede i skogen, i de grønne løypene, var det perfekt. Skygge og passende temperatur. Lite folk pga varmen, så vi slapp kø-klatring. Vi gikk for maten på kafeterian denne gang. Kjærraburger og lapskaus falt i smak. Kjølig og god temperatur inne i kafeterian. Alle hadde en flott dag i løypene.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Ann-Mari S