Klatrepark for alle

Perfekt for store og små. Min 5 åring elsket stedet. Det var hennes første gang. Fikk god... les mer

Anmeldt 15. juli 2021
steven h
Oslo, Norge
Fantastisk dag for både store og små

Anmeldt 28. juli 2020
Bigmc1977
Ålgård, Norge

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Startet dagen med skikkelig regnvær, men vi hadde gode klær så det gjorde ikke noe. Veldig fint anlegg, med masse løyper for alle aldre. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Koselige kafé lokaler med greit utvalg i mat og drikke. Zipline over Numedalslågen var høydepunkt, verdt å stå litt i kø for. En super dag for hele familien. Feriens høydepunkt så langt.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Bigmc1977
Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk dag på Høyt og Lavt!!
Vi storkoste oss! Anbefales på det varmeste! Vi hadde 3 timers billett, neste gang blir det hel dag! Gutta på 10, 12 og 21 ville gjerne klatre mer! Mange forskjellige løyper og utfordring og mestring til alle! Flott at det er så godt organisert nå (korona) ting gikk kjapt og greit og veldig hyggelig personalet.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Kristine N
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Skikkelig bra for liten og stor. Proff og hyggelig besetning! Kan virkelig anbefales! Veldig krevende løyper og mindre krevende.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, X6439RCthomasm
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Kjempeflott anlegg med god plass og hyggelig stemning. Fint å kunne operere fritt på egenhånd. Utfordringer i massevis for store og små. Endel aktivitet blir det også, så bra for kropp og sjel. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Kost oss to helger på rad nå. Lite kø begge ganger. Hyggelige ansatte. Rent og fint i parken og på toalettetanleggene. Mye moro

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 453anetteg