Korona vennelig 👍

Anmeldt 13. august 2020
kennethreiss
Krakow, Polen
Fantastisk dag for både store og små

Anmeldt 28. juli 2020
Bigmc1977
Ålgård, Norge

Anmeldt 4. juli 2021

anbefaler ikke å kjøpe hamburgeren i parken,da han som kjøpte det ble matforgifta etter å ha spist den. Den va ikke stekt!!!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 861g_rilm
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Pakken strenger før tidspunktet som er nevnt på nettsiden. Så viss dere skal kjøpe 3 timers kort, så vær tidlig ute.
Eller ok.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 315_ysteinm
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi var to familier som var på Høyt og lavt onsdag 12.august. Dette stedet har virkelig skjønt hvilken tid vi er i, i forhold til korona. Anlegget, de ansatte er strålende og prisene gjør at man sees snart igjen

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, kennethreiss
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Startet dagen med skikkelig regnvær, men vi hadde gode klær så det gjorde ikke noe. Veldig fint anlegg, med masse løyper for alle aldre. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Koselige kafé lokaler med greit utvalg i mat og drikke. Zipline over Numedalslågen var høydepunkt, verdt å stå litt i kø for. En super dag for hele familien. Feriens høydepunkt så langt.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Bigmc1977
Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk dag på Høyt og Lavt!!
Vi storkoste oss! Anbefales på det varmeste! Vi hadde 3 timers billett, neste gang blir det hel dag! Gutta på 10, 12 og 21 ville gjerne klatre mer! Mange forskjellige løyper og utfordring og mestring til alle! Flott at det er så godt organisert nå (korona) ting gikk kjapt og greit og veldig hyggelig personalet.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Kristine N