Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 1. juni 2020

Et herlig sted med kort vei til Larvik sentrum og havn. Anser Lysko som et unikt, rustikt sted med mye personlighet. Personlig service. Gir valuta for pengene.

Vi kommer tilbake! Allerede etter ett besøk naturlig å returnere til.

Romtips: Rommene er ulike, med personlighet
Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, tronds607
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Et nydelig Hotel med sjarm i bøttevis. Innredet med antikke møbler og flotte vegg malerier. Rikholdig frokost servert på ønsket tid. Vertskapet var hyggelig og informerte godt om alt og kom med råd om hvor den beste maten var å få.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Jan_Langhus
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Det var en tilfeldighet at dette hotellet ble valgt. Jeg ble svært godt mottatt av verten som orienterte om praktiske forhold. Jeg ble så vist bort til hotellrommet som var fylt med antikvitetsmøbler. Det var praktisk innredet med et nytt moderne bad og en liten kjøkkenkrok. Til frokost ble det levert på rommet en stor kurv med brød, pålegg og kokt egg. Det var noeen behagelige overnattinger. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Arvid1953
Anmeldt 29. juli 2018

Vi ble ønsket velkommen av mannen til innehaveren, som var meget hyggelig og svært imøtekommende! Han tok seg god tid til å tipse oss om forskjellige restauranter, badesteder og diverse saker som Larvik hadde å by på. Stedet er unikt, med sentral beliggenhet og koselige rom. Rent og pent, samt stille og rolig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, jonnys2015
Anmeldt 11. september 2017

Veldig hyggelig og særdeles sentralt beliggende lite hotell. Hyggelig eier og betjening. Stort og flott rom i delikat oppusset bygning fra 1600-tallet. Fantastisk hyggelige omgivelser i en utrolig sjarmerende del av Larvik vi har gått glipp av i 20 - 30 år. Deilig frokost servert på rommet når det passet oss. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Jorn-Ivar