Expedia.comUSD 163
eDreamsUSD 157
Agoda.comUSD 163
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Rent å ryddig! Godt å komme inn på rommet å finne det veldig godt vasket! Vi hadde med hund og hadde stort rom med god plass. Møbleringen er en miks av gammelt og nytt som har sin egen sjarm. Hyggelig betjening og kort vei til Strand og restauranter. Rommen ligger skjermet i egen bakgård. Litt lytt fra rommet over men ikke noe problem! Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Roving59629848878
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Et eventyr å bo på dette stedet. Her er det sjarm, sjel og god atmosfære. Flere hundre år gamle bygninger rundt en skjermet og rolig hage. Meget hyggelig vertskap som virkelig brenner for restaurering av gamle rom. Fullt av antikviteter. Vi bodde to netter. Fantastisk, innholdsrik frokost servert på brett på rommet. Vi sov som en greve/grevinne i den digre sengen vår. Koselig opphold over all forventning! Anbefales virkelig.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 149hilden2015
Anmeldt 20. september 2020

Så koselig! Hyggelige mennesker, herlig historie og vakre rom. Anbefales på det sterkeste. Hvert rom er unike. Tanken bak hvert rom med hver sin unike opplevelse er fint gjennomført og morsomt å oppleve

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Pathfinder80442
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Har sett en del negative kommentarer, og hadde ikke særlig høye forventninger. Ble positivt overrasket. Ypperlig service, fint og rent rom, og nydelig frokost. Hadde løst koronabuffe utmerket.
Kan absolutt anbefales. Både for enkelte, par eller familie.

Takk, Torbjørn W
Anmeldt 1. juni 2020

Et herlig sted med kort vei til Larvik sentrum og havn. Anser Lysko som et unikt, rustikt sted med mye personlighet. Personlig service. Gir valuta for pengene.

Vi kommer tilbake! Allerede etter ett besøk naturlig å returnere til.

Romtips: Rommene er ulike, med personlighet
Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, tronds607