“En avslappende helg! ”

20:00
Vurdert som nr. 9 av 48 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Innerst i Larviksfjorden, svevende over Batteristranda, åpner hotellet den 5. mars 2009. Med sine 176 rom, 10 suiter, restauranter, plenumssal for 400 personer og spa-avdeling på nær 2000 kvm, samt en uslåelig beliggenhet med panorama utsikt over Larviksfjorden, blir Farris Bad et av Norges flotteste hoteller.
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

En herlig oppleve på Farris bad. Hotellet ligger idyllisk til ved sjøkanten og med flott utsikt fra hotellrommet. Hyggelig personal, nydelig mat og et spa-område av ypperste klasse.

Takk, tirilconstansed
Julia L, F&B koordinator på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hej

Tusen takk for er fina tillbakemelding.

Jag skall föra era ord vidare till behörig personal.

Ni er varmt välkomna tillbaka till oss.

Ha en fortsatt trevlig dag =)

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en helg med min samboer, og spiste 3 retters med vinpakke. Lokalet var stilig, og har fin utsikt mot fjorden. Hyggelige ansatte, maten kom raskt, de var flinke til å spørre om alt var Ok, men ikke masete.

Forretten var kaldrøkt ishavsrøye. Veldig god smak, men forventa at brødet skulle være sprø toast, men den minnet mer om mykt polarbrød. Vinen som ble servert sammen med retten var helt Ok.

Hovedrett var ytrefilet av får. God smak, godt tilbehør og god, kraftig toskansk rødvin som passet til kjøttet. Eneste negative med denne retten var senen på kjøttstykket. Denne kunne vært fjernet.

Dessert var norsk brie med nøtter i rød portvin og pære i hvit portvin. Servert med en søt riesling, så var dette veldig godt.

Alt i alt en hyggelig aften med god mat og service.

2  Takk, 773andreasr
Cecilia B, Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Andreas R,

Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss.
Godt å se at måltidet smakte, og at opplevelsen var bra.

Nyt dagen, og velkommen igjen :)

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig sted, perfekt for avkobling og deilig mat.
Tid for kjærlighet er en flott pakke som sørger for at man kan nyte hverandre og flykte fra hverdagen.
Anbefaler grotten som start på spaet.

1  Takk, Kennethandersen85

Hei Kennethandersen85,

Tusen takk for positiv omtale, godt å se at måltidet ble vellykket.
Nyt dagen, og velkommen igjen :)

Anmeldt 25. september 2018

Hadde full pakke en helg, med frokost, lunsj og middag begge dager. Alt var veldig godt, stemningen var hyggelig, og alle fire koste oss veldig. Lekkert spa, god massasje (hammam og vanlig massasje prøvde vi).
Det er litt dyrt da... Men en veldig vellykket helg!

Takk, Ellen D
Julia L, F&B Koordinator på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Hej Ellen,

Tack för dina fina ord om Farris Bad og ditt oppehåll hos oss.

Vi sätter stor pris på din tillbakemelding och skall vidareførmedla till spa om de goda behandlingarna.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss.

Ha en fortsatt trelvig dag

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger, like bra hver gang. Pen beliggenhet på stranda, fine turstier, høy standard på hotel og spa.

Anbefales.

Takk, glenne937
Julia L, F&B koordinator på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Hej Glenn,

Tusen tack för din tillbakemelding.
Ere ord betyder mye för oss.

Ni er varmt välkomna tillbaka.

Ha en fortsatt trevlig dag

Reisende som så på Farris Bad, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Farris Bad? Del dine erfaringer!