“Servicen for dårlig”

Farris Bad
Vurdert som nr. 11 av 51 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Innerst i Larviksfjorden, svevende over Batteristranda, åpner hotellet den 5. mars 2009. Med sine 176 rom, 10 suiter, restauranter, plenumssal for 400 personer og spa-avdeling på nær 2000 kvm, samt en uslåelig beliggenhet med panorama utsikt over Larviksfjorden, blir Farris Bad et av Norges flotteste hoteller.
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Mye god mat! Servicen er derimot alt for dårlig! Asjetter ryddes ikke bort ved lunsjbuffé selv om det er var færre enn 20 personer i restauranten Da vi gjorde oppmerksom på at vi ønsket å bli kvitt de tomme asjetten, ble bestikket bikket rett ned på bordplata. Den var ny.... Til middag gikk det allllt for lang tid fra vin ble servert til maten kom

2  Takk, Maryblue50
Cecilia B, Leder  på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei Maryblue50,

Beklager så mye at service opplevelsen ikke var bra, og vi har levert god service.
Vi skal gjøre det vi kan for å bli bedre.

Ønsker deg en riktig fin helg, og velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Hotellsjef

Anmeldt 25. januar 2019

Vi skulle spise mat i restauranten før besøk i det nydelige Spa anlegget. Det ble dessverre en STOR skuffelse, fiskesuppen vi bestilte var nesten klinisk ren for isk og skalldyr, kun kraft og noen ihjelkokte grønnsaker.
Suppen som jeg anser som svært dyr, 289 er noe man absolutt bør styre unna.
Kelener kom heller aldri til bordet for å spørre om maten smakte!!
Jeg hadde forventet mer vegatar/salater i setting som inkluderte mat og Spa anlegg

Takk, Brygge_50
Cecilia B, Leder  på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Hei,

Beklager så mye at fiskesuppen ikke sto til forventningene, det er utrolig leit å se.
Jeg håper du gir oss en ny sjanse, og finner noe du liker på menyen.

Velkommen igjen :)

Beste hilsen
Hotellsjef

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Var i restauranten Seaside sammen med 4 venner. Hadde hørt bra om fiskesuppen og ville prøve den. Lang tid før vi fikk bestilt mat. Det var kun 2 andre gjester der. Vi fikk først ganske kald suppe. Klagde og fikk ny suppe. Tynn suppe med ett dårlig kamskjell og to bittesmå fiskebiter i. Nesten 300.- for dette. Veldig dårlig. Ikke spesielt god suppe heller. Dårlig service gjennom hele måltidet.

3  Takk, 944kariannes
Cecilia B, Leder  på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei,

Så utrolig leit å se at dere ikke fikk servert ett godt måltid i Seaside.
Beklager så mye!

Jeg håper dere gir det en ny sjanse, og kommer tilbake.

Beste hilsen
Operation Manager

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

En herlig oppleve på Farris bad. Hotellet ligger idyllisk til ved sjøkanten og med flott utsikt fra hotellrommet. Hyggelig personal, nydelig mat og et spa-område av ypperste klasse.

Takk, tirilconstansed
Julia L, F&B koordinator på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hej

Tusen takk for er fina tillbakemelding.

Jag skall föra era ord vidare till behörig personal.

Ni er varmt välkomna tillbaka till oss.

Ha en fortsatt trevlig dag =)

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en helg med min samboer, og spiste 3 retters med vinpakke. Lokalet var stilig, og har fin utsikt mot fjorden. Hyggelige ansatte, maten kom raskt, de var flinke til å spørre om alt var Ok, men ikke masete.

Forretten var kaldrøkt ishavsrøye. Veldig god smak, men forventa at brødet skulle være sprø toast, men den minnet mer om mykt polarbrød. Vinen som ble servert sammen med retten var helt Ok.

Hovedrett var ytrefilet av får. God smak, godt tilbehør og god, kraftig toskansk rødvin som passet til kjøttet. Eneste negative med denne retten var senen på kjøttstykket. Denne kunne vært fjernet.

Dessert var norsk brie med nøtter i rød portvin og pære i hvit portvin. Servert med en søt riesling, så var dette veldig godt.

Alt i alt en hyggelig aften med god mat og service.

2  Takk, 773andreasr
Cecilia B, Manager på Farris Bad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Andreas R,

Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss.
Godt å se at måltidet smakte, og at opplevelsen var bra.

Nyt dagen, og velkommen igjen :)

Reisende som så på Farris Bad, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Farris Bad? Del dine erfaringer!