“Litt skuffende”

Farris Bad
Vurdert som nr. 10 av 48 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Innerst i Larviksfjorden, svevende over Batteristranda, åpner hotellet den 5. mars 2009. Med sine 176 rom, 10 suiter, restauranter, plenumssal for 400 personer og spa-avdeling på nær 2000 kvm, samt en uslåelig beliggenhet med panorama utsikt over Larviksfjorden, blir Farris Bad et av Norges flotteste hoteller.
Anmeldt 5. august 2021

Vi var på Farris to netter. Første kvelden hadde vi en 3-retters middag i restauranten. Vi begge bestilte kveitetaco som forrett, som var god. Til hovedrett bestilte mannen min ørret og jeg gnocchi. Ørreten var helt ok, men ingen ting spesielt. Gnocchien var smakløs med et eddikpreg som gjorde hele retten veldig rar. Mannen bestilte rabarbradesserten, og jeg Matcha-dessert, begge var gode. Restauranten i seg selv har en hyggelig atmosfære, men den engelsktalende servitøren var fryktelig sur, og kort, men hun var rask til å servere mat og å hente skitne tallerkner, men gav ingen ting ekstra. Mannen min hadde drukket opp vi glasset sitt med vin før hovedretten, og fikk ikke tilbud om ny drikke og heller ikke kaffe til desserten. Det hele gav oss mer buffet-stemning enn en fin restaurant. Dagen etter gikk vi til Bedhuset for en middag, noe som var en 5/5-opplevelse og vil heller anbefale å legge pengene der.

Takk, inaa511

Anmeldt 21. juli 2021

Det skal sies at restauranten har tatt seg opp de siste to årene, men noe høyadre er det ikke. De ansatte har alt for mye å gjøre stakkars, noe som fører til treg servering og høyt stressnivå. Enkelte (særlig en engelsk kvinne) gjør sitt beste for å likevel yte god service, mens andre ser bare forvirret på deg om du spør om noe.

Maten er smaksmessig ok, men ikke noe voldsomt imponerende. Hamburgerbrødene kommer garantert fra en pose, for å si det sånn. Men det er en fin lokasjon, gode drinker (til en stiv pris), så hvis du først bor på farris bad er det greit å ta et måltid her.

Takk, HappytravelerOslo
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste både i restauranten og i strandkafeen, og bli ikke imponert. Mangler mye på å komme opp i den klassen de ønsker å fremstå som både på mat og service.

Takk, RosslandR
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Spa på ettermiddagen var deilig og vi så frem til en god middag. Begge bestilte taco av kveite. Veldig mye saus og lite smak av fisk. Begge bestilte indrefilet til hovedrett og det var skuffende. Vi bestilte medium minus og begge var grå. Mannen klagde men fikk en ny som var likedan.. tenker dette var en stryle som har ligget i sous vide med litt for høy temperatur. Sausen var skilt og smake smør. Hele opplevelsen ga meg buffet følelse, alt var ferdig på kjøkkenet og ble bare klasket på tallerkenet.
Tipset mitt: vær her på deilig spa og gå et annet sted å spis.

Takk, mariabR4946AE
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Meget skuffende mat. Forrett med kveite drept av alt for store mengder med saus. Det bar kan smak av sterk dressing. Hovedretten var også skuffende. Ba om medium/rå indrefillet ble levert som gjennomstekt 2 ganger. Også denne svømte i saus
SPA hotellet fortjener en bedre kokk/kjøkken en dette!
Nydelig SPA, men spis et annet sted! Peppes pizza er på andre siden av gata

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Safari43185474249

Reisende som så på Farris Bad, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Farris Bad? Del dine erfaringer!