“Utrolig godt alt vi spiste!”
Anmeldelse av Sjøslag

Sjøslag
Vurdert som nr. 2 av 46 Restauranter i Larvik
Anmeldt 1. august 2020

Vi ble møtt av en hyggelig kelner som ordnet bord til oss, selv om vi ikke hadde bestillt bord på forhånd.Min samboer og jeg delte en kjempegod forrett: Sjøplanke, helt passe for oss og dele. Deretter spiste vi henholdshvis kalveentrecote´og villfangst:(som denne dagen, var brosme). Begge rettene smakte særdeles godt. Is og kaffe til dessert. Nydelig hvitvin og øl til maten. Vår kelner var hele tiden påpasselig og oppmerksom. Hit kommer vi sikkert igjen.

1  Takk, Sylvi N

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste dagens treretters som var et variert måltid med både fisk og kjøtt med en godt tilpasset vinmeny. Nydelig mat og vin, meget god service, anbefales sterkt.

1  Takk, inemyren
Anmeldt 30. juli 2020

Et helt fantastisk måltid med velkomponerte retter og super service! Mine venner og jeg bestilte alle forskjellige retter, og kjøkkensjef imponerte med alle sammen. Kjempegod sammensetning av smaker, og tilrettelegging for en av oss som var vegetarianer gikk uten problem. Vi fikk en hyggelig mottakelse av teamet på Sjøslag, og vi følte oss veldig velkomne av alle vi møtte. Det var perfekt med tid mellom rettene, gode porsjoner og servicen var på topp. Man merker fort at de ansatte har mye kunnskap, og de svarer med glede på spørsmål.

Sjøslag opprettholder også god avstand mellom borda og har desinfeksjon tilgjengelig over alt i henhold til dagens situasjon. Her kan man trygt spise et måltid uten å føle på at man sitter oppi hverandre.

Tusen takk for en fin opplevelse med topp kvalitet på både mat og service! Blir definitivt flere turer tilbake til Sjøslag!

1  Takk, marilensollie
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Det er veldig god mat på sjøslag, og lokasjonen er perfekt! De kan fortsatt øke et par knepp på opplevd servicegrad og vennelighet, det ville gitt en varme som mangler litt. Men alt i alt en god opplevelse som anbefales på det sterkeste.

2  Takk, stillll
Anmeldt 26. juli 2020

Fantastisk god mat og service. Kelnerene vet hva de snakker om når det gjelder mat, forteller litt om hvert måltid, Dyktige til å finne riktig vin til rettene. Og servicen er helt fantastisk, passer på oss uten å mase. Dette stedet anbefales på det sterkeste.

1  Takk, roysL1099OJ

Reisende som så på Sjøslag, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Sjøslag? Del dine erfaringer!