“Kommer igjen ofte!”
Anmeldelse av Sjøslag Restaurant

Sjøslag Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 59 Restauranter i Larvik
Anmeldt 29. mai 2023 via mobile enheter

Rolig og fin atmosfære. Det er lenge siden jeg har fått en så god opplevelse at jeg har glemt resten av verden og bare nytet maten, vinen og selskapet. De ansatte er imøtekommende og kompetente i faget sitt, vi fikk veldig god hjelp til å velge vin og drikke til maten. Dette blir en fast plass for meg og jeg kan godt tilbringe alle fremtidige bursdager her.

1  Takk, Hans K

Anmeldt 26. mai 2023 via mobile enheter

Femretters smaksmeny med halv vinmeny. Alle rettene var nydelig tilberedt og anrettet. Vi ble vartet opp av en kjekk, ung mann som virkelig kunne sine saker. Både om maten og vinene som ble servert og som forøvrig passet utmerket til sin rett. Jeg gleder meg allerede til en annen gang!

Takk, 354camillaf
Anmeldt 6. mai 2023 via mobile enheter

For en matkveld! Vi bestilt fem-retters og litt oppgradert vinpakke. Helt fantastisk mat, med perfekt varmebehandlet kjøtt/fisk, hvor råvaresmaken satt som et skudd. Tilbehøret/sausene holdt ekstremt høy standard, uten å stjele showet fra hovedråvaren. Vinparringen var åpenbart plukket ut av en sommelier med god sans for mat og vinkombimasjoner, for dette var rett og slett en innertier!
I uvitenhet visste vi ikke hva vi gikk til, men ble ekstremt positivt overrasket, og opplevelsen av Sjøslag var et matminne å ta med seg i mange år! Det er få, om noen, restauranter i Vestfold som kan by på samme kvalitet, service og smaksopplevelser. Anbefales på det varmeste! Terningkast 6/6.

Takk, øystein s
Anmeldt 3. april 2023 via mobile enheter

Virkelig et unikt sted som gjør det til en flott opplevelse - hver gang! Vi har flere ganger valgt gratinerte ferske sjøkreps. De må være verdens beste!!!! Spennende meny basert på topp råvarer. De har også et imponerende vinkart, og en god, litt rimeligere «husets».

Dato for besøk: februar 2023
Takk, annemetteg2015
Anmeldt 27. februar 2023 via mobile enheter

Vi var 5 damer ute etter en flott helaften med nydelig mat og knall service og for en flott aften vi fikk!! Nydelige lokaler med god og lun atmosfære, førsteklasses mat av utrolig gode råvarer og en service som bare toppet det hele! Av 5 damer var det 4 med ulike allergier og dette tok kjøkkenet på strak arm. Vi bestilte 3retters som restauranten selv satt opp med en god vinpakke til og det overgikk virkelig forventningene våre.
Servitør/Sommelier fortalte både om mat og vin og hadde full kontroll over hvem som fikk hva (måtte få litt forskjellige versjoner av forrett og hovedrett pga allergiene)
En helt fantastisk kveld for oss alle!
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: februar 2023
1  Takk, astrid_220

Reisende som så på Sjøslag Restaurant, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Sjøslag Restaurant? Del dine erfaringer!